Ik vind dit soort testen altijd leuk.
Mijn uitkomst:
Ik moet mijn score nog even goed bekijken en de verschillende domeinen lezen. Ik heb heel lui mijn man de vragen laten voorlezen, terwijl ik antwoord gaf. Dat komt vast niet overeen met mijn score op self-direction 😅.
Edit. Net heeft mijn man hem ook ingevuld. We gingen van elkaar raden hoe we zouden scoren en ik denk dat we elkaar wel heel goed kennen. Heel grappig om te zien hoe we op de meeste vlakken ook op elkaar lijken, maar ook precies konden aangeven waar we van elkaar zouden verschillen.
Nog een edit: mijn score op security lijkt in strijd met mijn andere waardes. Zowel ik als mijn man hadden hierop mijn score ook lager verwacht. Ik kan mijn score ook nog niet helemaal plaatsen. Ik weet ook even geen voorbeelden van vragen, die hierbij horen. Wat ik wel kan bedenken is dat ik de laatste twee jaar niet meer goed tegen verandering kan itt vroeger toen ik juist cab chaos en onverwachte uitdagingen hield. Alles moet nu voorspelbaar en gestructureerd zijn. Zou dit hieronder kunnen vallen? Of bedoelen ze hier wat anders mee?
Waarschijnlijk stem ik GL-PvdA.