Nou vanmorgen de 20 weken echo. T begon al bij de hersenen dat er bij de 3e ventrikel vocht te zien was en we sowieso daarvoor al voor een GUO door moeten in t Erasmus MC. Hebben we bij dochter destijds ook gehad, daar was toen sprake van een sua. De aorta heeft ze vervolgens niet in beeld kunnen krijgen want meneer lag erg eigenwijs op zn buik te snurken.
voetjes ook niet goed in beeld mogen krijgen.
Ik blijk te weinig vruchtwater te hebben (zit net aan de ondergrens) en het hoofdje blijkt ook te klein te zijn (ook ondergrens).
Nu verlies ik geregeld naar mijn idee wel wat vocht, en ik ruik dan vaak uit voorzorg wel, maar t rook altijd gewoon naar afscheiding tot gister. Toen rook t 1 keer wel wat zoeter naar mijn idee maar ja geen idee of t vruchtwater kon zijn. Maar nu samen met dat en het beeld van te weinig vruchtwater gaf wel reden dat er wat alarmbellen gingen rinkelen.
kon ongeveer meteen door naar het ziekenhuis om even te checken bij een gyn. Hij zei dat t oogde als afscheiding maar er t wordt op kweek gezet en over een week volgt daarvan de uitslag. Er is verder niet met de echo gezocht naar eventuele scheurtjes oid. En ben toen weer naar huis gestuurd onder het mom βrustig aan en de echo afwachtenβ....
dochter had ook een kleiner hoofdje, kregen we elke echo te horen. Weet alleen of zij (ook) op de ondergrens zat of niet. Dus ik ga even kijken of ik maandag onze oude vk kan bellen en vragen of zij die gegevens toevallig nog hebben (6 jaar geleden).
uiteindelijk van de gyn pas gehoord dat buik en benen qua groei wel goed op schema zitten, dat wisten we tot dat moment nog niet. En dat heeft wel wat zorgen weer weggenomen hoor gelukkig.
maar nu dus afwachten tot donderdag de GUO....
duimen jullie mee dat t allemaal onschuldig is en dit met een sisser af gaat lopen??