Soturi hahaha snap ik! hier blijft ook veel liggen steeds...vooral omdat ik het fysiek niet kan bijbenen door bekkeninstabiliteit π. t gaat met ups en downs, maar zodra ik dus eigenlijk iets doe ga ik meteen door naar een down.
en ik wil zoveel! best wel frustrerend....
en dan kan m'n man heel lief zeggen dat ik het vooral moet zeggen of vragen als er iets gedaan moet worden. alleen als ik dat dan vervolgens doe krijg ik 9 van de 10 keer een 'pffff' terug of een 'misschien'. vooral die misschien kan ik stikchagrijnig van worden....nΓ³g meer frustratie π
[verwijderd] ja echt he, ken het haha. ik moet in de nieuwe badkamer nog aflakken, heb het raamkozijn natuurlijk pas 1 keer gedaan. daarna niet meer fysiek goed genoeg geweest om het nog een x te kunnen doen. maar nu wil ik natuurlijk ook de kozijnen in de kinderkamers van antraciet naar wit maken, en eigenlijk ook in onze slaapkamer maar goed dat heeft de laagste prioriteit. en laat ik dan de binnendeuren beneden en deurposten en de kozijnen daar niet vergeten π haha. ach ja, een huis is nooit klaar zullen we maar zeggen π
algemene vraag nu π
kunnen baby's nu al de hik hebben in de buik?? peanut is zo ontzettend druk geweest qua beweging 1,5 dag lang. maar 9 van de 10 x een kleine spartel op dezelfde plek steeds, soort stuiptrekking/spasme ofzo leek het wel. lag ik gisteravond in bed en ineens dacht ik 'zou ie misschien paar x de hik hebben gehad?'. en dat ie daarom steeds beetje aan t floepen was ofzo π