Trees oh daar zou ik ook niet blij mee zijn! Hoe verzint ze het!

Als ik al die katten zie kan ik niet wachten tot volgend jaar, éindelijk weer katten in huis!

Bob en Elmo (Mo, Mootje-kadootje, Mowie)

Elmo is 16 jaar en genoot, sinds het inslapen van zijn broer een jaar geleden, heerlijk van zijn rust. Tot zijn baasjes (wij dus) zo nodig een kitten in huis moesten nemen.
    Bob is nu 4 maanden en houdt van rennen, springen, vliegen en gordijnen. De dierenarts zei dat we gerust wat strenger mochten worden.
    Bob kroelt graag met Elmo, Elmo niet met Bob.
    Onze oudste zoon kan beide katten overal mee naar toe sleuren, ze staan het gewoon toe.
    Elmo komt niet in de buurt van de baby, die grijpgrage handjes zijn niet aan hem besteed.
    Bob daarentegen lijkt steeds te vergeten dat de baby hem in de houdgreep neemt (oren, staart, poot, het maakt de baby niks uit).
    Maar wonder boven wonder blijft Bob net zolang liggen tot de baby hem los laat (alsof hij een andere keus heeft 🤣)

Meet Mo en Bob:

Tantetil het was de bedoeling om het dit jaar te doen maar toen kreeg ik een nieuwe baan en dat vond ik wel even genoeg. Dus jaartje uitgesteld,

Aurora mo kijkt ook echt met een blik ‘waarom lig je nu tegen mij aan’ en ‘laat mij gewoon met rust’. Ik ken deze blik van pepper als bibi tegen haar aankruipt 😅.

Ik weet niet waarom maar ik ging op marktplaats kijken naar kittens en die worden nog aangeboden. Maar ja het kan helemaal niet, want over 4 weken gaan we een weekendje weg. Ik ga niet kittens van 8 (dan 12 weken) alleen laten. Dus ik moet stoppen met kijken...

Tantetil ja hè! 😍

Deze foto’s zijn in het dierenhotel gemaakt door een fotograaf. Omdat ze onze katten zo mooi vonden.🤭

Zonnebloem ja misschien maar wel 😅
        Ik denk dat het voor ons ook wel heel goed zal zijn. Ik mis het. Lekker knuffelen meer katten. En het zal dan een verassing voor de kinderen zijn dat we al eerder katten in huis krijgen.

Leuk al die kattenfoto's!!

Ik heb geen recente foto's van ze, binnenkort eens maken. Maar eigenlijk speelt het heel erg door m'n hoofd om een ander huisje te zoeken. Al weet ik dat dat voor S. heeeeeeel verdrietig gaat zijn. Normaal begin ik ook nooit aan dieren om ze vervolgens 'weg te doen', maar ik denk steeds meer dat ze elders beter op hun plek zullen zijn. Wij wonen op 90-100m2 met straks 4 kinderen en 2 katten. Z. zit nu in de fase dat ze constant achter die katten aan jaagt. Nou vindt Boris dat niet erg, maar Bibi vindt het echt niet fijn. Ik zit er al bovenop, maar het is wel stressvol voor die kat en dan komt er nóg een baby. Ook wil vooral Bibi graag naar buiten, ze doet ook ontsnappogingen via de achterdeur. Eenmaal in de tuin rent ze gauw weer naar binnen, haha. Maar in onze buurt wil ik ze niet naar buiten laten. Er is al best veel overlast door katten en er raken veel katten vermist of worden doodgereden. Ze zijn wel echt enorm lief en sociaal, slopen ook niet ofzo. Komen graag knuffelen. Maar eigenlijk wens ik ze gewoon een huis met een lap grond eromheen, iemand die landelijk woont ofzo of in een rustige buurt zonder veel auto's. Ze gaan dus echt niet zomaar weg, want ik ben ook echt wel gek met ze en gun ze gewoon het allerbeste, ze zijn pas 2,5 jaar en hebben nog een heel leven voor zich..

Maar goed, mocht iemand hier dus iets weten, sta ik daar wel open voor 🙂

Dit zijn vlekje

en Sterretje (ja echt, mijn kind vond dit een leuke naam voor haar 🤪)

Ze zijn nu 4 jaar oud en komen samen uit een nest. Helaas zijn ze niet heel close met elkaar. Maar hebben een “we tolereren” elkaar band met af en toe een “ok, ik vind jou toch wel lief” uitspatting. Ze zijn naar ons toe heel aanhalig en lief, zitten, liggen, dweilen graag op schoot. En zijn doorgaans altijd in de ruimtes in huis waar wij zijn. En ja, ze slapen bij mij op bed. En als mijn kinderen hier zijn, ook vooral bij mijn oudste dochter.

Ze komen wel buiten, maar niet vaak. En als ze buiten zijn, komen ze ieder kwartier kijken of ik er nog ben. Vlekje is een echte muizenvanger en brengt ze vervolgens heel graag en trots binnen, ben ik iets minder gelukkig mee, want dan kan ik er weer achteraan met een bakje, wat mijn kinderen altijd hilarisch vinden. 😑

Ik ben opgegroeid met katten, dus ik zou het heel raar vinden als er ineens geen katten meer zouden zijn in mijn leven. Ik vind het heel gezellig 😊

Ansji Ik ben opgegroeid met katten, dus ik zou het heel raar vinden als er ineens geen katten meer zouden zijn in mijn leven. Ik vind het heel gezellig

Ik heb dus ook altijd katten gehad en sinds november 2019 niet meer en ik mis het heel erg! Het is zo gek. En ik vind het wel belangrijk dat de kinderen ook met dieren opgroeien.

Ansji en Sterretje (ja echt, mijn kind vond dit een leuke naam voor haar 🤪)

Ik gedachte hoor ik je buiten je kat roepen 🤭