Ik dacht laten we een kattentopic doen, omdat katten gewoon geweldig zijn. Mijn katten zijn nu 16 weken. De grijze is Ollie en een mannetje en de bruine is Billie en we denken een vrouwtje. Maandag ga ik met ze naar een dierenarts ( ga maar naar een ander dorp want de dierenarts hier neemt nog steeds geen nieuwe klanten aan). Ollie houdt van knuffelen en slapen. Billie is wilder en springt overal op. Delen jullie ook foto's?
πββ¬ Katten π
Wat een schatjes!
We hebben 2 je-weet-wel katers. Dit is Lex
Heel sociaal en lief en soms wat opdringerig. Sinds hij veel groter is dan onze andere kat spelen ze niet meer samen. Vechten doen ze wel, maar meestal loopt Prince gewoon weg.
Prince is as we speak nergens te vinden. Het is een kat met een trauma die de eerste 6 maanden in het wild heeft moeten overleven. Hij vertrouwt ons en komt s avonds altijd knuffelen maar overdag zie je hem niet. En samen met Lex ergens gaan liggen doet hij ook niet meer. Heel jammer vind ik, toen Lex nog kleiner was waren ze echt hecht.
Probeerde een betere foto van Lex te nemen. Dan krijg je dit
Joey, 12. Ligt graag op dingen.
Isabel, 4.
En de jongste, Guus, 3 maanden.
Guus en Isabel spelen inmiddels veel met elkaar. Joey moet niks van Guus weten, maar Guus trekt zich daar niet altijd wat van aan.
- Bijgewerkt
Ik zal mijn poes ook eens showen.
Dit is Caesar, onze wilde aangelopen kat. Nog steeds onbenaderbaar, maar staat minimaal twee keer per dag bij de achterdeur voor een bakje brokjes en lactose vrije melk. Voor een zwerfkat zeer kieskeurig en verwend . Hij heeft buiten zelfs zijn eigen kattenhuisje, waar hij βs nachts in slaapt. Als het erg koud is, krijgt hij van mij een kruik in zijn huisje. Als dank voor al deze liefde, blaast en slaat hij regelmatig naar mij als ik zijn eten geef.
Dit is Cleopatra, afgekort cleo. Was ook ooit een zwerfkat, maar gevonden met 6 a 7 weken. Na weken geduld, is het gelukt om haar te domesticeren. Ontzettende lieve en trouwe kat. Wil het liefst de hele dag op schoot knuffelen en met haar scherpe nageltjes mijn bovenbenen masseren. Wij vermoeden dat Caesar en Cleopatra familie van elkaar zijn. Ze lijken extreem op elkaar.
Dit zijn onze jeweetwel katers, als eerste Poes, ongeveer 20 jaar, ving vroeger heel veel vogels, tegenwoordig red ie dat niet meer. Is niet heel dol op mensen (uitzondering zijn zoon en ik) en woont in de doos achter hem in de bijkeuken. Wilde niet op de foto, dit is poging 15.
En Pim. 7 jaar, hebben we met de hand grootgebracht nadat hij was verstoten door zijn moeder. Was de broer van Frits, die we helaas zijn kwijtgeraakt. Eet graag bij de buren en thuis, en dat zie je heel goed aan zijn steeds grotere omvang
Rietjesbeker en ja, ik ken Poes langer dan mijn man. Ik kreeg m toen ik op mezelf ging wonen. Mijn man kwam pas 7 jaar later in beeld.
Rietjesbeker oo, leuke namen!!
- Bijgewerkt
Dit is kobe, hij is 9 jaar en een beetje een oude brombeer. Hij houdt van rust en komt alleen even een knuffel halen als hij er zin in heeft. Dit komt niet vaak voor en na 1 aai is hij er ook wel klaar mee. Kobe is ook een beetje een viespeuk, hij vind het namelijk fijn mij te bewonderen wanneer ik aan het douchen ben
Super leuk dit! Ik ben dol op katten, ik grap altijd dat ik later zoβn oud vrouwtje word met heel veel katten waar ze tegen praat.
Dit is Tommy, bijna 12 weken. Tot nu toe een dikke knuffelkont die enorm hard kan spinnen en graag kusjes geeft. Verder laat hij zich graag stiekem voeren door de jongste waardoor zijn poep enorm stinkt!
Wij hebben 2 katten. De grijze is Mickey,bijna 3 jaar, en de zwarte is Garfield. Zij is ongeveer een half jaar
Tommy verstopt zich in de lamp als hij geen zin meer heeft om te knuffelen met de kinderen. Hij moet alleen niet te dik worden want anders krijg ik hem er niet meer uit.
- Bijgewerkt
Dit is onze kat, ze is bijna 2 jaar. We waren een paar jaar zonder katten (βvroegerβ hadden we er 3) maar nu heel blij dat we toch weer een poes hebben!
Sneeuwvlok wat een bijzondere tekening! Mooi.
Lovely83 onze kat heeft ook zo verstopplek, maar daar ben ik wat minder gelukkig mee. Ze krabt een gat in de voering aan de onderkant van de bank en verstopt zich dan in de bank. We hebben anderhalf jaar geleden een nieuwe bank gekocht en binnen een paar weken zaten er al 2 gaten onderin. Je ziet het niet, maar toch zonde.
- Bijgewerkt
Dit zijn onze katten.
Dit is Boran een hond in katten vorm. Hij klets de hele dag door tegen ons, loopt ons gigantisch voor de voeten, gaat als het moet gewoon op je hoofd liggen en steelt het eten van je bord als je niet oplet.
Hij is zo aan ons gehecht dat langer dan 5 dagen weggaan niet lukt want hij begint na 3 dagen aan een hongerstaking. Ondanks dat vind hij stiekem weglopen (voor 5 dagen) wel ontzettend leuk.
Hij is het rustpunt voor N en laat zich werkelijk waar altijd door hem optillen als hij hem mee naar zijn kamer wilt nemen, om even weer tot zichzelf te kunnen komen dmv knuffelen en aaien.
Dit is Biru Ook wel de (schijn) Heilige Birmaan. Krabt aan de bank, maakt kleding kapot, legt verdwaalde sokken -het liefst verscheurd- in zijn waterbakje. En als hij geaaid wilt worden terwijl je langs loopt tikt hij je heel voorzichtig aan. Eigenlijk is het dus gewoon een Labrador.
Zonnebloem die zijn echt prachtig!
Als ik al die katten zie kan ik niet wachten tot volgend jaar, Γ©indelijk weer katten in huis!
Marshmallow ja nu denk ik ook waarom heb ik zo lang gewacht. Waarom bij jou volgend jaar?