Trees ik heb een keuze gemaakt. Ik heb mijzelf afgevraagd wat ik nu het belangrijkste vind en dat is dat de PVV niet aan de macht komt (en liever ook geen VVD). Ik ga dus toch strategisch stemmen en kies voor GL-PvdA. Ik kan mij zeker ook vinden in hun standpunten, maar ik wil vooral PVV niet.
Ik heb het programma van de PVV net gelezen, maar ik werd daar echt kotsmisselijk van. Ik vind ze echt doodeng met hun vreemdelingenhaat, afschaffen van tbs, weer echt letterlijk levenslange gevangenisstraffen met brood en water, hun help het milieu nog verder naar de klote maatregelen, zwarte piet weer invoeren, terugtrekken excuses slavernij, termen zoals genderwaanzin en haat tegen alles wat niet hetero is. Alles wat ik las stuit mij zo ongelooflijk tegen de borst. Zoveel haat en met hun vingers wijzen naar anderen. Gatverdamme! Zo begon het ook in 1933. Leren we dan werkelijk niks van onze geschiedenis?!? Hoe kunnen zoveel mensen hier toch achter staan. Ik vind het hele programma gewoon walgelijk.