Liekje81 Zonnebloem ow dat heb ik dus niet gedaan. Zo even kijken of dat nog lukt. En anders maar hopen dat het goed komt. π
Vulpen Liekje81 Ik ook niet. En ik heb ook niks opgevuld. Ik heb niet heel veel ervaring met dingen versturen π
Femkes Zonnebloem Manque Voor Nederland zou zaterdag ook wel moeten werken. Tot nu toe krijg ik het meeste nog steeds wel binnen een dag of 2 binnen.
Trees LucP ik ben wel heel benieuwd wat dit gaat worden. Ik heb een idee (iets met 8 letters), maar het kan ook compleet iets anders zijn.
Ietjuh Oohh het ziet er zo leuk uit allemaal. Ben hier bezig met afronden van de laatste dingen. Het is nog wachten op 1 ding. Ik hoop echt dat het snel binnen komt π€π». Ik vind het wel heel spannend of de gekozen cadeaus ook in de smaak vallen βΊοΈ
Toch6 Ietjuh Ik vind het wel heel spannend of de gekozen cadeaus ook in de smaak vallen βΊοΈ Ik ook π¬
Trees LucP dan hoop ik dat de krijger mij op eerste kerstdag uit mijn lijden wil verlossen. Ik ben nu echt heel nieuwsgierig.
Marshmallow Vulpen nee joh. Het is toch al fijn om iets te krijgen? Ik vind alleen het idee al dat iemand zijn best heeft gedaan heel mooi β€οΈ
Trees Pimpelmeesje daarom ging ik voor mijn 8-letter gok, maar mijn 8-letter gok gaat niet in een pan, dus was achteraf een slechte gok. Ik hou het nu op smurfensnot-slijm, maar ik vermoed dat ik dit fout heb.
Toch6 Trees Ik hou het nu op smurfensnot-slijm In dat geval ben ik blij dat mijn doos al binnen isπ€£
Rietjesbeker De doos is gevuld en versierd en staat klaar voor verzending! Ik hoop echt zo dat de ontvanger de spulletjes die ik heb uitgezocht leuk vind.... Daar maak ik me bijna nog het meest zorgen over π
Rietjesbeker Rietjesbeker en ik heb niet iets zelf gemaakt, maar uitgezocht wat ik zelf had, hopelijk vind diegene dat ook niet erg. Maar met alles wat er hier speelt (hond, veel verjaardagen) kwam ik er helaas echt niet aan toe...