Miek89 Tantetil durf ik niet zo goed. Straks scheurt het inpakpapier en is de verzendsticker kwijt π¬
Femkes Miek89 daar zit ik ook een beetje mee.dus ik denk dat ik versiering ga gebruiken waarbij het niet erg is als het eraf gaat.
Miek89 Toch6 oh dat is ook een goed idee! Ik had nog opvulmateriaal van pakketjes afgelopen weken. Dat heb ik gebruikt
Liekje81 Zonnebloem ow dat heb ik dus niet gedaan. Zo even kijken of dat nog lukt. En anders maar hopen dat het goed komt. π
Nescio Zonnebloem ik ook hoor! Iets van mezelf heb ik al, nu moet ik het cadeautje nog binnenkrijgen en nog iets lekkers zien te versieren. Ik hoop dat ik het woensdag allemaal op de post kan doen!
Tantetil Hier komt het ook morgen binnen. De rest heb ik al. Hoop zo dat ze het leuk vindt en het nog niet heeft. Woensdag wil ik dan beginnen met alles versieren en inpakken.
Aurora Het kado komt hier vandaag binnen, ik wil er nog iets bij gaan halen en voor de rest ben ik echt inspiratieloos π¬ Maar ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen!
Femkes Zonnebloem Manque Voor Nederland zou zaterdag ook wel moeten werken. Tot nu toe krijg ik het meeste nog steeds wel binnen een dag of 2 binnen.
Trees LucP ik ben wel heel benieuwd wat dit gaat worden. Ik heb een idee (iets met 8 letters), maar het kan ook compleet iets anders zijn.
Vulpen Liekje81 Ik ook niet. En ik heb ook niks opgevuld. Ik heb niet heel veel ervaring met dingen versturen π
Ietjuh Oohh het ziet er zo leuk uit allemaal. Ben hier bezig met afronden van de laatste dingen. Het is nog wachten op 1 ding. Ik hoop echt dat het snel binnen komt π€π». Ik vind het wel heel spannend of de gekozen cadeaus ook in de smaak vallen βΊοΈ
Toch6 Ietjuh Ik vind het wel heel spannend of de gekozen cadeaus ook in de smaak vallen βΊοΈ Ik ook π¬