Toch6 tuurlijk! Ik heb mijn kaartje ook vol geklad en had achteraf te weinig ruimte ๐Ÿซฃ

Trees oh ik dacht jij hebt gewoon een kaart formaat poster gemaakt dus ruimte zat ๐Ÿค”

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 was wel mijn plan in eerste instantie ๐Ÿ˜…. Alleen mijn inpakidee was nogal tijdrovend (of ik ben gewoon traag ๐Ÿ˜), dus ben uiteindelijk maar voor een kant en klare kaart gegaan. Anders werd het kerst 2024.

Ik heb vandaag nogal onverwachts een kerstpakket gehad van mijn werk en nu dus de perfecte doos voor de kerstswap ๐Ÿ™‚

Toch6 dat is echt super leuk voor de krijger van jouw doos!

Ter info: Voor de gene die mijn doos openmaakt. Als je bij de laatste doos komt de cadeaus โ€ฆ. Deze zit dichtgeplakt met het lijmpistool ๐Ÿ™ˆ. Dat leek me veiliger i.v.m de breekbare spullen die er in zitten.

@"Trees"#p4 dat had dus nooit op een normale maat kerstkaart gepast ๐Ÿ˜‚

Ik heb een heel grote doos ontvangen! Spannend!

Oh wat spannend dit! Ik heb ook niet iets zelf gemaakt, had nog iets moois liggen. (Vind ik zelf dan hรจ)๐Ÿ‘€
        En dan straks nog een week kijken naar die doos voordat we het open mogen maken ๐Ÿคฃ

Zo, de doos is naar het PostNL punt gebracht. Nu is het uit mijn handen, ook wel een lekker gevoel ๐Ÿ˜œ

Mochten we dit volgend jaar op het nieuwe forum weer doen, zullen we dan in september lootjes trekken? ๐Ÿ‘ผ

Toch6 maar je kunt zo weinig als je geen kledingmaat weet, of van welke chocolade ze houden of of...

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 of frikadellen en dan hopen dat je jou hebt ๐Ÿ™ƒ

• Toch6 hebben hierop gereageerd.