Toch6 Vulpen er staat nergens dat het huisgezin mag helpen toch? π Maar ik herken je gevoel wel. Ik vind mezelf er ook niet goed in.
June Leuk! Ik vond het zo lastig vorige keer. Vertel zoveel mogelijk over jezelf in het lootje en wat je leuk vindt π Ja! Ik ook.
June June de cadeautjes die ik van @Jessie80 heb gekregen zijn een grote hit. Mijn dochter woont zo'n beetje in de trui. De spelletjes die worden vaak gespeeld en de soapjes gebruik ik dagelijks.π
Toch6 LilyMilie Toch5 betaald dan de kosten zei ze. (Nee grapje hoor π ) Ik zal jou wel trekken dan π
Jessie80 June wat enorm leuk om te lezen. Als je kinderen hebt en je vindt het leuk om een trui of iets anders zelf genaaid te krijgen, zet dan de maat even in je info π
1986Lynn LilyMilie Vorig jaar had ik aangeboden te betalen, maar trok ik jou ook toevallig. Ik wil gerust opnieuw verzendkosten naar Frankrijk, maar ook voor anderen betalen π
Trees LilyMilie jouw doos was hartstikke leuk! (Ik krijg echt weer flashbacks naar vorig jaar met dat gepraat over onze dozen - ik ben af en toe echt nog een puber π«£)
Aurora Vulpen Ooh ik ben juist bang dat mensen het saai vinden mijn lootje trekken π Ben niet zo'n hele bekende/actieve forummer.
Nescio Aurora je moet in de swap dan heel veel over jezelf vertellen π of tenminste wat je graag hebt. Dat maakt het gemakkelijker!
Rietjesbeker Ik doe dit jaar ook graag mee! Ga even bedenken wat ik allemaal zou kunnen doen, ik vond het vorig jaar echt zo jammer dat ik niet mee had gedaan!
Trees Ik heb al bedacht wat ik ga maken! Nog niet de details, dat is afhankelijk van wie ik krijg, maar het idee is er.
Noordeling Ik twijfel nog... Vond het vorig jaar heel leuk om te zien, maar t gaat wel beetje in tegen mijn idee van geen onnodige spullen willen hebben... Ik denk er nog even over na.
Vulpen Noordeling Ik snap je. Ik neem gewoon aan dat degene die je trekt daar rekening mee houdt. En onnodig is nu misschien sowieso minder van toepassing want nu is het tevens herinnering aan een leuke forumtijd π
Toch6 Noordeling mwaar wst valt onder onnodig voor jou? Volgens mij is er ook genoeg bruikbaars wat er in kan lijkt me?
Trees Noordeling je kan via lootje trekken een verlanglijstje maken om te voorkomen dat je iets krijgt, wat je niet wil. Je kan bijv. kiezen voor een bon voor een uitje als je liever geen gekochte spullen krijgt.