Meca ben je wel eens iemand tegen gekomen?

We zouden ergens moeten afspreken waar een groot grasveld met een hek erom is, daar doen we alle kinderen in. Hartstikke handig.

Ik ben vandaag even weg gelopen.
    Dochter was zo enorm aan het peuteren (gillen, alles nee, huilen), zoon had amper geslapen en mijn laatste zenuw was even bereikt. Ik heb mijn man naar binnen getrokken en gezegd dat ik weg ging.
    Half uurtje met de hond naar buiten geweest, toen was de storm in mijn hoofd weer gaan liggen.
    Meestal heb ik een enorm geduld met de kinderen, maar het was echt even op. Vanavond maar vroeg naar bed, dat zal ook vast niet verkeerd zijn.

Kipsate moeten we wel BBQ en sateprikkers meenemen 😜

Bij ons ib het ruim is het ook veilig πŸ˜‚ mpet je alleen wel even een meter of 4 met een ladder naar beneden 😜

Toch6 geen vaste ladder toch? Anders heeft het nog geen zin.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Tantetil Ja maar verder dan hallo zeggen kom ik niet. Want wat zeg je dan hallo .... ik ben Meca?? Vind dat zo gek en zit iemand daar wel op te wachten πŸ™ˆ

Maar hek eromheen lijkt mij inderdaad een must. Misschien met slot of anders een loei alarm voor ontsnappingen πŸ˜‚

Meca hallo, ik ben meca
          Hallo ik beb toch5
          Huh? Jij ziet er heel anders uit dan ik dacht

Zoiets πŸ˜„

• [verwijderd]

Madeliefje06 Zo dat is heftig! Ik kan me voorstellen dat dat nog even door je hoofd blijft spoken.....

Pimpelmeesje haha dat dacht ik ook. Ik heb @Kipsate wel in het wild gespot, maar ik wist dat ze in die buurt kwam, dus als ik daar was keek ik ook of ik haar zag. Volgens mij herkenden we elkaar tegelijk. Verder zou ik leden ook niet zo snel herkennen (behalve natuurlijk diegene met wie ik buiten het forum om ook contact heb).