De oudste heeft voor het eerst een echt speel vriendje.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
Ik ben vandaag even weg gelopen.
Dochter was zo enorm aan het peuteren (gillen, alles nee, huilen), zoon had amper geslapen en mijn laatste zenuw was even bereikt. Ik heb mijn man naar binnen getrokken en gezegd dat ik weg ging.
Half uurtje met de hond naar buiten geweest, toen was de storm in mijn hoofd weer gaan liggen.
Meestal heb ik een enorm geduld met de kinderen, maar het was echt even op. Vanavond maar vroeg naar bed, dat zal ook vast niet verkeerd zijn.
Ik zou mss privΓ© bericht sturen rn als t antwoord is ja klopt mss wat zeggen
Softbasegaming maar herken je iemand van hier dan als je dr tegen komt inde supermarkt? Ik zou mn eigen moeder nog straal voorbij lopen
Pimpelmeesje zo ben ik ook
- Bijgewerkt
weg
Ik haal het misschien later weg. Herkenbaarheid en niet fijn om over zoiets te posten.
[verwijderd]
Madeliefje06 Zo dat is heftig! Ik kan me voorstellen dat dat nog even door je hoofd blijft spoken.....
Pimpelmeesje haha dat dacht ik ook. Ik heb @Kipsate wel in het wild gespot, maar ik wist dat ze in die buurt kwam, dus als ik daar was keek ik ook of ik haar zag. Volgens mij herkenden we elkaar tegelijk. Verder zou ik leden ook niet zo snel herkennen (behalve natuurlijk diegene met wie ik buiten het forum om ook contact heb).
Madeliefje06 och jeetje, wat heftig!
Madeliefje06 dat is heftig! Is er iets van slachtofferhulp beschikbaar? Om even van je af te praten?
Madeliefje06 zo dan, dat is heftig
@Madeliefje06 wow bizar
Madeliefje06
Heftig! Sterkte