Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
Tantetil haha dochter hier kan het niet gek genoeg. Geef dr aandacht en het is oke
Kleine meid kwam net uit school. Op vrijdag eten we dan altijd wat anders dan gewoon brood, tosti, suikerbrood en nu american pancakes. Nu is ze helemaal blij want het is natuurlijk veel teveel voor z'n 2, dus in het weekend mag ze er ook nog eens mee ontbijten.
Wat is peuterliefde toch schattig J en buurmeisje zijn helemaal gek op elkaar.
Maandag bij elkaar gespeeld
Di/do tegelijk op de voorschool
Donderdagmiddag weer bij elkaar
En nu belde buurmeisje of J weer mag komen spelen
Ze gaan ook samen trouwen haha. Ze zijn 3
Tantetil Ik denk dat de theorie daarvan heel leuk is maar de praktijk is denk ik dat alle moeders achter hun kinderen aan moeten vangen en halve gesprekken voeren. Thuis komen en denken βoh dat wilde ik nog vragenβ.
Maar ja die AVDK dag moet eigenlijk wel een x komen toch? Al zeg ik dit wel ik durf niet eens een lid van hier aan te spreken in de supermarkt
De oudste heeft voor het eerst een echt speel vriendje.
Ik ben vandaag even weg gelopen.
Dochter was zo enorm aan het peuteren (gillen, alles nee, huilen), zoon had amper geslapen en mijn laatste zenuw was even bereikt. Ik heb mijn man naar binnen getrokken en gezegd dat ik weg ging.
Half uurtje met de hond naar buiten geweest, toen was de storm in mijn hoofd weer gaan liggen.
Meestal heb ik een enorm geduld met de kinderen, maar het was echt even op. Vanavond maar vroeg naar bed, dat zal ook vast niet verkeerd zijn.
Ik zou mss privΓ© bericht sturen rn als t antwoord is ja klopt mss wat zeggen
Softbasegaming maar herken je iemand van hier dan als je dr tegen komt inde supermarkt? Ik zou mn eigen moeder nog straal voorbij lopen
Pimpelmeesje zo ben ik ook
- Bijgewerkt
weg
Ik haal het misschien later weg. Herkenbaarheid en niet fijn om over zoiets te posten.