@Madeliefje06 jeetje wat schrikken. En super heftig dat je dochter het ook mee heeft gekregen. En enorm verdrietig voor iedereen die deze persoon lief had πŸ˜₯

• [verwijderd]

Madeliefje06 Jeetje, wat heftig! Hebben jullie slachtofferhulp aangeboden gekregen?

• [verwijderd]

Toch6 Is nog best praktisch, want jullie kunnen het schip gewoon op een centrale locatie neerleggen. πŸ€”

Ik ben ook zoiemand die alles ontgaat als ik buiten ben met bvb de kids. 🀣🀣
Mijn beste vriendinnetje is het tegenovergestelde die krijgt weer veel te veel mee. Leuk als we samen met de kids buiten lopen🀣

• [verwijderd]

Ik wilde wat doen voor Moria. Toen zag ik in de buurtapp een oproepje om slaapzakken in te leveren. Ik had ze zelf niet maar heb van vrienden en familie 3 toezeggingen en er net 1 gratis opgehaald van marktplaats. Toch het gevoel dat ik IETS doe.

Bedankt meiden! Het was inderdaad heftig. Er gebeurde zoveel opeens. We hebben slachtofferhulp aangeboden gekregen. Daar ga ik ook gebruik van maken. We gaan nu even uitwaaien op het strand. Ik denk dat dat wel goed doet. Het blijft toch maar door je hoofd schieten.

Madeliefje06 super heftig! Ik zou zeker gebruik maken van de slachtofferhulp, al is het maar om te bespreken hoe je met kind hiermee om moet gaan...
    sterkte 😘

• [verwijderd]

Kipsate super leuk!!!

• [verwijderd]

Kipsate heb je een linkje?