• [verwijderd]

Sweetl
Ah beterschap! Super sneu zeg

Tx iig voor alle beterschapswensen!

Ach jeetje @Sweetl , wat vervelend voor m! Hopelijk minder pijn nu. Sterkte! Ik zou vooral denken: hoe kan ik in hemelsnaam zorgen dat mn kind niet met gips en al rond zou gaan rennen πŸ˜‚

• Sweetl hebben hierop gereageerd.

Liekje81 haha. Als hij wil mag hij er evt op lopen, maar hij belast het helemaal niet.. Durft er ook niet op te staan en geeft nogsteeds wel veel pijn aan.. Ik ben bang voor een hoog gips..

Ik heb vannacht gedroomd dat @Toch6 een tour deed langs alle leden met C. Ze kwam dus in mijn droom bij ons langs met haar gezin. Benieuwd wie de volgende is 🀣

Een van onze katten heeft een vechtpartij gehad. Nu heeft zijn oor een flinke jaap en stinkt het een beetje, want de flapdrol rolt uiteraard lekker in de vieze aarde en andere troep rond. Vanmiddag maar even naar de dierenarts...

smax Ik ben een keer met haar en haar gezin op vakantie geweest. Toen ik C. mocht vasthouden wilde ik haar niet meer teruggeven πŸ˜‚πŸ˜‚

Net met oudste naar consultatiebureau geweest. De prik zit erin en ze was superstoer. Trots op haar πŸ™‚

Lumihiutale 😱 daarom laat ik ook bijna niemand C vasthouden 😜

Vraag me wel af waarom jullie over mij en C dromen... πŸ€”

Toch6
          Haha! Nou, zoontje wordt snel weer terug gegeven tegenwoordig. Hij is eenkennig dus zet het op oorverdovend brullenπŸ˜‚

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
          • Toch6 vindt dit leuk

Kleine meid kwam net uit school. Op vrijdag eten we dan altijd wat anders dan gewoon brood, tosti, suikerbrood en nu american pancakes. Nu is ze helemaal blij want het is natuurlijk veel teveel voor z'n 2, dus in het weekend mag ze er ook nog eens mee ontbijten.

Cactusje ik bedacht me net dat 1 nachtje zonder C best lekker zou zijn als ze zi blijft piepen snachts πŸ˜… maar overdag wil ik dr niet missen

Wat is peuterliefde toch schattig 😍 J en buurmeisje zijn helemaal gek op elkaar.
            Maandag bij elkaar gespeeld
            Di/do tegelijk op de voorschool
            Donderdagmiddag weer bij elkaar
            En nu belde buurmeisje of J weer mag komen spelen πŸ˜‚πŸ˜

Ze gaan ook samen trouwen haha. Ze zijn 3 πŸ˜‚

Tantetil Ik denk dat de theorie daarvan heel leuk is maar de praktijk is denk ik dat alle moeders achter hun kinderen aan moeten vangen en halve gesprekken voeren. Thuis komen en denken β€œoh dat wilde ik nog vragen”.
            Maar ja die AVDK dag moet eigenlijk wel een x komen toch? Al zeg ik dit wel ik durf niet eens een lid van hier aan te spreken in de supermarktπŸ™ˆ