• [verwijderd]

Ysabella mijn zoontje zat op judo inderdaad maar dit jaar wil hij op voetbal! Ik weet niet of hij er veel van heeft begrepenπŸ˜… hij vond het wel leuk maar is jammer genoeg op hetzelfde tijdstip as voetbal.

• [verwijderd]

Mijn kinderen hebben een soort fight club regels, waardoor het onmogelijk is om om te voeden.
Hoe vaak ik ook zeg dat ik niet boos zal worden als ze eerlijk zijn, zusjes-loyaliteit gaat boven alles. Kras op de tv? Succes mam, je komt er toch niet achter wie het was. Ze beschermen elkaar.
Nu is er ergens een potje nagellak gevallen, want ik ruik het door het hele huis maar kan het niet vinden, en ze vertikken het gewoon om te zeggen wat er is gebeurd en waar want ze weigeren elkaar te verraden, dus ik kan het niet opruimen. First rule of fight club? Wij praten niet over het nagellak-incident.

Heb nu de afspraak moeten maken dat ze samen een brief schrijven, met ieder een woord om de beurt zodat ik ook niet aan het handschrift kan herleiden wie het heeft geschreven, en ze die anoniem op tafel leggen terwijl ik in mijn kamer zit, om te kunnen achterhalen waar het gebroken potje nagellak ligt zodat ik het kan opruimen πŸ€¦β€β™€οΈ

Oudste vindt het leuk om haar broertje naar bed te brengen. Dan mag ze namelijk haar telefoon meenemen naar boven in afwachting tot hij slaapt..

• [verwijderd]

Huggybird een beetje wel hoor, maar ik ken dat zelf ook helemaal niet. Ik dacht dat het enige nut van broertjes/zusjes was om ze juist de schuld te kunnen geven πŸ˜…

[verwijderd] mijn broer, zus en ik gaven elkaar geregeld de schuld, maar we spanden ook samen tegen onze ouders, dan hielden we een geheime vergadering over hoe we samen in opstand konden komen om iets voor elkaar te krijgen bijvoorbeeld.

• [verwijderd]

[verwijderd] precies zo ben ik ook opgevoed 🀣

• [verwijderd]

Huggybird dat klinkt als mijn kinderen! Ben vanmorgen 3 kwartier bezig geweest om dat flesje nagellak te vinden omdat ze steeds in geheim overleg moesten. πŸ€¦β€β™€οΈπŸ˜‚

Ik ben de hele dag al nieuwsgierig of je het potje al gevonden hebt en wat er uit die brief gekomen is πŸ˜‚.

Pff, ik heb 17 september mn intake bij de verloskundige, maar ik voel me zΓ³ enorm misselijk dat ik er eigenlijk wel iets voor wil hebben ofzo. Ik kan eigenlijk gewoon niks eten alleen fruit en soms yoghurt, heb gewoon nergens trek in waardoor ik niks weg krijg. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen want ik braak niet ofzo.

• [verwijderd]

[verwijderd] Wat een gedoe zeg! Eerlijk gezegd geloof ik dat ik ze dan allebΓ©i maar verantwoordelijk zou houden.

Softbasegaming huisarts bellen. Dat ik niet meer fatsoenlijk voor de andere kinderen kon zorgen en alleen maar stil op de bank hangen was reden genoeg om emesafene te krijgen

• [verwijderd]

[verwijderd] ik was op een gegeven moment ook best over de zeik, maar ik had ook gezegd dat als ze mee zouden werken dat ik het kon opruimen ik niet boos zou worden, dus ik moest me daar wel aan houden. Maar heb ze wel duidelijk gemaakt dat we het de volgende keer dus niet meer zo gaan doen, het werd gewoon een spelletje voor ze.

@Softbasegaming @Huggybird Ik kreeg uiteindelijk een plattegrond van de badkamer, het lag achter de spiegel. Maar het is schoon gelukkig!

We hebben vanavond gegourmet en nu heb ik last van mijn buik. En ik ben zo moe dus wil slapen maar dat lukt niet door de buikpijn πŸ™ˆ

• [verwijderd]

Softbasegaming gewoon bespreken en vragen of er iets is wat kan helpen πŸ™‚

Softbasegaming Zeker bij de HA even vragen. Hier alle drie de zwangerschappen ziek en misselijk geweest. Dat is echt niet leuk. Van de huisarts toen Emesafene gekregen. Helaas hielp het mij niet. Maar heel veel anderen helpt het wel. Ik had ook een seaband. Dat is een armband die op een drukpunt aan de binnenkant van je pols drukt. Dat hielp om de scherpe kanten van de misselijkheid te halen.
                  Voor ik opstond iets kleins eten hielp ook.

[verwijderd] als ze er een spelletje van maken kan ik me voorstellen dat de lol er voor jou snel af is.... dan nemen ze je in de maling en dat is respectloos.... ik zou daar ook de lol niet meer van in zien. πŸ˜•
                  als wij gingen vergaderen was er in onze ogen een serieuze kwestie, dan hadden mijn ouders iets besloten waar wij het echt niet mee eens waren.

• [verwijderd]

Huggybird ja precies! Volgende keer gaat het dus echt niet meer zo hoor..