Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt 🔒
In het ziekenhuis voor longfunctie test.. even wachten na de pufjes, hoor ik een arts in een andere kamer, hè?! kutzooi! geen patiënt binnen hoor. Dat ik nu dus ook zijn telefoontje kan horen omdat ie op luidspreker staat vind ik dan niet zo netjes.
- Bijgewerkt
Nou, volgens de longarts ben ik dus gezegend met astma. Hij zag geen nut om te testen hoe erg omdat mijn longinhoud voor mijn lengte en leeftijd na medicatie heel erg goed is en omdat we volop in het pollenseizoen zitten. Ik moet dus wel mijn pufje blijven gebruiken, ben er ook achter gekomen dat ik die puf dus echt nodig ben. De arts zei ook dat ik de neiging heb om een allergie te ontwikkelen voor stoffen waar ik mee ik contact kom, ik had voorheen nooit last van vogeltjes e.d. en nu wel. Door het plaatje van eczeem, verschillende allergieën, benauwdheid en hoesten vond hij genoeg om astma te concluderen. Nou, oké dan. Over een jaar weer een longfunctie test.
Vulpen
Ja eigenlijk wel, vooral juist om dat totaalplaatje. Ik had natuurlijk al wel even flink op Google gezocht en daar kwam ik ook steeds bij astma uit op basis van dat totaalplaatje. Ik ben wel blij dat er een officiële diagnose is, met vermoedelijk astma kan je natuurlijk niks.
Man zei al, straks ben je overal allergisch voor als je steeds een nieuwe allergie ontwikkeld. Ik twijfel nu wel of ik nu ook een hele uitgebreide allergie test wil laten doen, dan alles wat op de luchtwegen werkt, ik ben toch al door m'n eigen risico heen.
Ik heb net een vulling afgebroken (kies), het doet geen pijn dus ik hoop het te redden tot maandag, of is dat niet verstandig?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje die van mij is door allerlei verschillende redenen al uitgesteld vanaf augustus vorig jaar, dus ik denk dat je maandag wel moet redden hoor!
[verwijderd]
Pimpelmeesje even bellen voor advies want je bent hoogzwanger. Gedoe met je tanden kan leiden tot vroegtijdig bevallen en gedoe.
[verwijderd] heb voor de helemaal zekerheid inderdaad even gebeld, maar ze zei dat het wel tot maandag kan wachten. Beetje extra poetsen en aan de andere kant kauwen
Ik heb net van de nood een deugd gemaakt... beide kinderen wilden niet slapen, dus heb meteen hun kleding kasten uit gemest! Resultaat: 1 grote zak met kleding van L. eruit en driekwart zak kleding van T. eruit. Van L. heb ik meteen weggebracht naar ons vaste adresje, nu dat van T. nog!
Pietje1987
Ik stel dat al een hele tijd uit, de kleding van zoontje en kleine meid moet uitgezocht worden. Helaas nog geen zin in gehad, terwijl vooral dat van zoontje super makkelijk is omdat ik het te kleine spul naar achter heb geduwd in de la
Cactusje irritant is dat hè!! Ik had ook gewoon alles onder in de kast gegooid
Maar was uiteindelijk nog geen 20 minuten werk voor twee kasten, dus ik zou zeggen: ga er voor!
Ik heb mn rug echt hard verbrand, wat is nu een echte goede verzachtende koelende crème daarvoor? Ik gebruik nu after sun van biodermal maar ik vind dat die dus echt niks doet.
[verwijderd]
Nog 4 weken voordat Robbie naar school gaat
[verwijderd] Heb je al een rugzakje en drinkbeker voor hem?