Ik heb net een vulling afgebroken (kies), het doet geen pijn dus ik hoop het te redden tot maandag, of is dat niet verstandig?
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje die van mij is door allerlei verschillende redenen al uitgesteld vanaf augustus vorig jaar, dus ik denk dat je maandag wel moet redden hoor!
[verwijderd]
Pimpelmeesje even bellen voor advies want je bent hoogzwanger. Gedoe met je tanden kan leiden tot vroegtijdig bevallen en gedoe.
[verwijderd] heb voor de helemaal zekerheid inderdaad even gebeld, maar ze zei dat het wel tot maandag kan wachten. Beetje extra poetsen en aan de andere kant kauwen
Ik heb net van de nood een deugd gemaakt... beide kinderen wilden niet slapen, dus heb meteen hun kleding kasten uit gemest! Resultaat: 1 grote zak met kleding van L. eruit en driekwart zak kleding van T. eruit. Van L. heb ik meteen weggebracht naar ons vaste adresje, nu dat van T. nog!
Pietje1987
Ik stel dat al een hele tijd uit, de kleding van zoontje en kleine meid moet uitgezocht worden. Helaas nog geen zin in gehad, terwijl vooral dat van zoontje super makkelijk is omdat ik het te kleine spul naar achter heb geduwd in de la
Cactusje irritant is dat hè!! Ik had ook gewoon alles onder in de kast gegooid
Maar was uiteindelijk nog geen 20 minuten werk voor twee kasten, dus ik zou zeggen: ga er voor!
Ik heb mn rug echt hard verbrand, wat is nu een echte goede verzachtende koelende crème daarvoor? Ik gebruik nu after sun van biodermal maar ik vind dat die dus echt niks doet.
[verwijderd]
Nog 4 weken voordat Robbie naar school gaat
[verwijderd] Heb je al een rugzakje en drinkbeker voor hem?
- Bijgewerkt
Dahlia
Ik heb een tijdje terug osmo soft gekocht, speciaal voor verbrande huid. Kleine meid was flink verbrandt en de volgende dag was het al een stuk minder rood. Bij Kruidvat gekocht.
Mijn kinderen hadden vanmorgen besloten om winterkleren aan te trekken(lange mouwen en best dik)
Na een uurtje spelen in de tuin trekken ze nu toch maar wat anders aan
Mamabeertje hahaha
[verwijderd]
Mamabeertje die van mij ook al, wat is dat toch? Rare kinderen
[verwijderd]
[verwijderd] spannend! Heeft hij er al zin in?