[verwijderd]
Ysabella dat soort dingen kunnen dan de druppel zijn inderdaad. Hij heeft goed geslapen vannacht?
Ysabella dat soort dingen kunnen dan de druppel zijn inderdaad. Hij heeft goed geslapen vannacht?
[verwijderd] het stomme is als ik alleen thuis ben dan gaat het eigenlijk altijd perfect ( wat tijd betreft en naar bed brengen) maar als mijn man thuis is duurt alles altijd zo lang.
Ja hij heeft goed geslapen en is ontzettend vrolijk.
Ysabella ja dat is hier ook wel een beetje. Vriend heeft ze dan de hele dag niet gezien dus die wil - logisch - tijd met ze doorbrengen en ziet niet/wil niet zien dat beide jongens om 19u te moe zijn en gewoon naar bed moeten. Hij wil ze graag langer wakker houden, en alles duurt een eeuwigheid inderdaad. Soms gaat dat goed, soms niet.. haha
[verwijderd]
Er is een reden waarom ik het niet erg vond dat man weer ging varen... Opzich houdt hij de bedtijden etc wel in de gaten maar als ik alleen ben is er meer ritme en regelmaat
Toch6 ik heb daarnaast ook een grotere motivatie om ze op bed te leggen want ik wil met mijn reet op de bank zitten met koffie
Vaak doe ik dus dan het kind dat het makkelijkst is die dag waardoor naar bed brengen sneller gaat en ik sneller kan zitten
[verwijderd] ik krijg net een mailtje van de directie over het vertrek van de leerkracht.
Heel kort in een alinea gepropt: de juf heeft afscheid genomen, de klas heeft kennis gemaakt met de vervanger, de oudergesprekken worden overgenomen door de directie.
Vervolgens een gigantische waslijst aan regels die vandaag zijn besproken in de klas, variรซrend van telefoongebruik tot aan geen straattaal, een nieuw buitenspeelrooster om rust te creรซren, de kernwaarden van de school, de consequenties van misdragen in de klas...
Dat bevestigt dus wel mijn vermoedens waarom de juf is gestopt
[verwijderd] arme juf..... en arme kinderen die zich wรฉl kunnen gedragen en hier de dupe van zijn....
Sta ik net de oudste 2 te douchen, hoor ik een gebonk op de voordeur. Ik denk "O ja, de pakketbezorger." Ondertussen gaat de bel, dus ik roep dat ik kom. (Ze kon trouwens ook horen dat ik bij de douche was, want die is boven de voordeur en het raam stond open)
Nog meer gebonk. Dus ik schiet gauw wat aan en ren naar beneden. Terwijl ik op de trap loop gaat nog 2x de bel, dus ik roep nog eens. Begint ze als een gek op de deur te bonken en loopt net weg toen ik de deur open deed.
Ik heb nog geroepen dat ze best even normaal mocht doen, maar ze liep gewoon door. Ik snap best dat het vervelend is als je lang voor de deur moeten wachten, maar ik vind dit echt asociaal.
Huggybird ja zeker..
Maar ik heb goede hoop over de vervanger van vandaag, wat ik begrepen heb is het een wat oudere man die op basis van de eerste indruk al wat meer overwicht heeft in de klas.
M vertelde dat ze รฉcht hun vinger moesten opsteken als ze iets wilden zeggen en hij gewoon geen antwoord gaf als kinderen door de klas heen riepen, tot ze het gingen leren dat ze hun vinger op moesten steken.
Voor mij is dat normaal, voor M is dat dus nieuw
Maar wel echt het type leraar wat die klas heel hard nodig heeft, dus hopelijk gaat dat helpen!
https://www.zigzagzoommagazine.nl/
Welke dochter had er nou pas een naaimachine gehad? Kom een tijdschrift tegen viir kinderen die willen naaien, dacht dat is misschien wel wat voor haar
Maar ik weet niet meer van wie
Mamabeertje nou ja wat stom zeg
Oke, @[verwijderd] zie mijn bericht hier boven
Toch6 leuk, thanks!!
[verwijderd] ik hoop het ook voor de hele klas
Mijn labuitslagen van de allergietest staan al online.
Inhalatie positief
Voeding screen 1 positief
Voeding screen 2 positief.
Ben benieuwd wat er precies allemaal positief bevonden is. Even de ha afwachten dus.
Pietje1987 gisteravond was het een kip-broccoli schotel met champignonsoep als saus