Uilenmama ik weet niet hoe oud ze is?
Ik zou iig niet zeggen dat hij gaat slapen! Precies om die reden dat ze dan bang kunnen worden om te gaan slapen.
Ik zou 'gewoon' zeggen dat hij zo ziek is dat hij niet meer beter kan worden. En dat ze hem iets gaan geven waardoor hij geen pijn meer zal hebben en dood zal gaan.
Wij hebben bonusopa een tijdje terug verloren en zo heb ik het aan mijn 5jarige verteld. Hij was heel erg ziek en is dood gegaan. Nu heeft hij geen pijn meer en nu is hij er niet meer, zijn lichaam is gecremeerd en komt binnenkort weer terug bij bonusoma, maar dan in een potje.. Wij voeden ze christelijk op dus voor ons is hij nu zelf in de hemel. Alleen zijn lichaam is verbrand en zit in de urn strakjes.
Hij had zelf een hele mooie tekening gemaakt met bonusopa die zijn benen weer had (die waren geamputeerd) en hij was boven de regenboog met God. Bonusoma was onderaan de regenboog met heel veel hartjes en een trap zodat ze straks ook naar bonusopa kan.
(tekening heeft hij zelf in de kist gelegd) ik vond het erg mooi om te zien hoe hij er mee om ging/gaat.