Ja klopt! Was goed gelukkig. Hij mocht zijn huidige (smoezeligeπŸ˜‚πŸ™ˆ) gipsje houden. Het zag er goed uit, hij loopt er op dus hij hoeft niet tot zn lies. Gips wissel zou alleen maar extra pijn opleveren, dus laat maar zitten dan.
Moet volgende week terug. Dan moet het er wel af, en gaan we kijken of hij zonder ook kan lopen, en bungelen met zijn benen. Zonder pijn. Dan beslissen we of hij helemaal af mag blijven of nieuw gips. Voordeel van als ze zo klein zijn is dat het vaak superrrrr snel geneesd!

Huidige stand op de bank

Sweetl ahhh moppie β™₯️ hopelijk kan het er volgende week gewoon af! En fijn dat het niet helemaal tot in N Lies hoeft!

Tantetil hij wilde geen ijsje maar een fles πŸ™ƒ hij slaapt nu. Af en toe huilt hij in z'n slaap, hij was er best onderste boven van πŸ‘€

Sweetl aah ventje, fijn dat het niet zo ver omhoog hoeft! Duimen dat het er volgende week af mag 🀞🏻

Sweetl hij ziet er gelukkig weer goed uit. Op die ene foto zag hij zo pips.

Bloem
    Ligt aan het kind vind ik. Mijn oudste zou ik ook prima mee kunnen nemen op die leeftijd. Zij ging rustig zitten, kleurboek en potloden mee, dan was het prima. Ze ging ook mee naar de fysio, daar duurde dan natuurlijk geen 2 uur, dan ging ze ook lekker zitten met haar kleurboek, 2 uur zou ze prima hebben volgehouden. Kleine meid gaat zich na 2 minuten al vervelen en gaat dan het liefst op sloop tocht.

Haha dochter was hier van de week boos omdat ik naar de kapper ging en zij niet mee mocht 😁. Gister dan toch maar met haar naar kapper geweest, zit in het winkelcentrum ze heeft geloof ik tegen iedereen gezegd dat ze naar de kapper was geweest. Zei zelf knippen leuk mama 🀣

Ik zit aan de koffie in de tuin van het zwembad.
      Dochter is aan het zwemlessen.
      Normaal gesproken, lag ik ook in het zwembad.
      Maar mijn man kreeg een bericht van zijn zus dat het niet goed gaat met hun vader.
      Man heeft ons afgezet bij zwembad en gauw naar vader.
      Ik kan lopend of met de bus naar huis, heb ov chipkaart en mondkapjes bij me....

sjorsje
        Schoonvader woont in een verzorgingshuis.
        Hij is dement, ziet heel weinig, heeft een nierfunctie van 16 %, hart problemen. Kan niet meer lopen.
        Hij slaapt niet, is erg onrustig en moe.
        Heeft ontstoken ogen.
        Zus moet nu bij hem blijven.