• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] wat raar zeg. Ik heb een coach voor wat problemen op mijn werk maar het eerste gesprek was echt een kennismaking met de vraag of ik verder wilde met haar. Dat zou met een psycholoog net zo moeten zijn denk ik. Ik zou een ander zoeken. Natuurlijk mag dat.

[verwijderd] Elke huisarts moet een klachtenregeling hebben. Bij ons staat die bv op onze website. We hebben ook een klachtenformulier, die patienten in kunnen vullen en dan bespreken we dat met de patient.

[verwijderd] Werk inderdaad in een ander deel, haha. Anders had ik het zeker gezegd. Ben je je anonimiteit niet kwijt 😉

Pietje1987 hutspot met een shitload boter en gehakt. (Ik hou niet van stamppot, ik kreeg een kant en klaar shoarma broodje).

Vanavond eten we macaroni met bolognese saus

• [verwijderd]

Pietje1987 Haha ik vind dit echt heerlijk om te lezen allemaal. Over de keuze valt wat te zeggen, maar volgens mij doet hij wel echt zijn best!

[verwijderd] ik geniet er ook van haha. En ben ondertussen blij dat ik geen gezeur heb over de hoogte van boodschappengeld. De kosten voor de 4 mannen aan boord ligt hoger dan bij mij + kinderen.

Pietje1987 En tot wanneer ga je dit volhouden, denk je? Ik zou inmiddels echt snakken naar wat meer groente als ik jou was...

[verwijderd] ja hij doet een welgemeende poging. Het is anders dan dat ik het zou doen, maar goed, dat accepteren we dan maar even. Ik vind het wel heel lollig dat ik nu mijn boodschappenlijstjes gewoon naar hem stuur en er dan dus ook niet meer over denk 😆

Pietje1987 past dat wel binnen het budget?

Ik moest vanmorgen meteen aan je denken.