Vanavond net voordat de kinderen naar bed gingen ben ik nog even heel erg boos geweest op zoontje. Ik was zo boos dat ik stond te schreeuwen en zoontje was behoorlijk overstuur(logisch, maar het kon ook echt niet wat hij deed). Uiteraard weer goed gemaakt, maar ik voel me nu zo rot en leeg gezogen.
Dit soort dingen gebeuren nou altijd voordat ze naar bed gaan. En dan zie ik ze zo lief slapen en dan kan ik me zo schuldig voelen.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Mamabeertje dan zie ik ze zo lief slapen en dan kan ik me zo schuldig voelen

Ja dan zijn ze ineens de onschuld zelve hΓ¨... En overdag maar op de stoelen dansen en elkaar en jou slaan en al het speelgoed dat je nΓ©t had opgeruimd uit de bak kieperen πŸ˜‘

Een kennis van mij is erachter gekomen dat ze al 31 weken zwanger is en ik vind dit zo bizar om in mijn omgeving mee te maken. Ik kon me die verhalen van I Didn't Know I Was Pregnant nooit voorstellen. Gelukkig lijkt alles goed met het kindje

Madeliefje06 lijkt me ook heel raar.
      Schoonzusje zei dat ze het ook pas met 6 maanden wist. Maar of ze liegt of ze is nog dommer dan ik dacht (positieve test gehad, maar ook bloedingen dus ze dacht dat de test fout was. Ondertussen kotste ze wel alles bij elkaar "zonder oorzaak", artsen konden geen reden vinden. Probeerde ze ook nog hun de schuld te geven want ze hadden er niet naar gevraagd πŸ™„ je bent 17, je hebt seks gehad, een positieve test Γ¨n je bent kotsmisselijk... dan zou er toch een lampje moeten gaan branden en kan je niet alles op arts afschuiven, al ben ik het wel met haar eens dat hij er naar had moeten vragen gezien leeftijd + verkering + misselijk..

Overigens lachte man me uit toen ik zei dat het me niet zo verbazen als ze zwanger zou zijn. Heb terug zitten rekenen toen we het hoorde en ik had dus echt wel gelijk dat ze op dat moment zwanger was

Ysabella mijn oudste schopte best hard, maar bij de middelste was dat helemaal niet zo sterk. Ik wist wat ik voelde natuurlijk, maar als ik het niet had geweten had ik zijn bewegingen wel anders verklaard.

Mijn voormalige buurvrouw kwam er ook pas met 7 maanden achter dat ze toch nog zwanger was. In het begin wist ze wel dat ze zwanger was, maar kreeg een bloeding en ging uit van een miskraam. Toen haar man voorzichtig opmerkte dat ze toch een flinke buik kreeg, buurvrouw was een flinke dame, nog eens getest en met echo kwamen ze erachter dat ze die al 7 maanden op weg was. Ik denk dat als je er niet van uit gaat dat je zwanger bent en de baby is niet erg beweeglijk, placenta voor e.d., dat je dingen ergens anders aan toe schrijft. Ze hadden namelijk al 6 kinderen voor ze toch wel weer/nog steeds zwanger bleek.

Toch6
        Madeliefje06
        Ik heb wel eens een verklaring van een arts gelezen dat het vooral met (onbewust) ontkenning te maken heeft. Het kan niet, want je bent aan de pil/menstrueert nog, dus schrijf je al je klachten toe aan iets anders.

Ik vind het toch altijd wel bizar hoor.

Mamabeertje dat was mijn verklaring toen ook. Je zag niks en een week na het vertellen hsd ze echt een zwangere buik.

Ysabella ik ben bij beide zwangerschappen echt niet blauw geschopt. Sterker nog, de oudste voelde ik maar weinig (placenta lag ook voor) en nooit van die β€˜buik’-bewegingen ofzo. Enige klachten bij de eerste waren dat ik niet meer ongesteld werd, een beetje moe en dik werd πŸ€ͺ

Mijn eigen moeder heeft 4 kinderen gekregen (en 2 miskramen) en bij mijn jongste broer wist ze het ook pas bij ruim 16 weken.

• [verwijderd]

Ze zijn weer eens bezig met de balkons hier, ik heb de brief wel gezien maar geen idee wat ze precies gingen doen. Nu blijkt dat ze de steunbalken aan het controleren zijn omdat er bij de buurflat (zelfde type en bouwjaar) instortingsgevaar is. Als dat bij ons ook zo blijkt te zijn mogen we straks ook ruim 1,5 jaar de balkons niet betreden 😱
          Mijn balkon is bijna mijn tweede huiskamer, mijn favoriete plekje van dit huis. Ik kan daar echt niet zonder...

• [verwijderd]

[verwijderd] geen idee. Als het goed is zijn ze vrijdag klaar met de controle, dus ik verwacht volgende week op z'n vroegst pas duidelijkheid..

[verwijderd] ja echt shit gewoon πŸ˜’

• [verwijderd]

Liekje81 ja ik hoop het ook! Het enige hoopvolle puntje is dat de planning voor de nieuwe balkons van de buurflat er wel Γ©cht heel gaaf uit ziet en ik dat hier ook wel zou willen, maar om dan al die tijd niet naar buiten te kunnen... πŸ˜₯

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Anderhalf jaar ook echt! Hopelijk starten ze dan in de herfst, heb je er maar één zomer last van.

• [verwijderd]

Vulpen ja dat is bij die buurflat dus het geval, die wachten al 1,5 jaar en de verbouwing moet nog beginnen!
                Hopelijk is het hier niet nodig en/of kan het een stuk sneller.. copy/paste bouwplannen ofzo.

Ik vroeg kleine meid vandaag welke taart ze graag wil op haar verjaardag. Appeltaart en cakejes was haar antwoord. En dan van die cakejes met roze erop... roze koeken dus. Ik denk dat ze die koeken dan beter als traktatie op school kan doen en een andere taart voor thuis bij de appeltaart. Ik was eigenlijk al lang blij dat ze geen kasteel taart noemde, die zei ze de afgelopen dagen steeds. Zelf kan ik dat niet maken en laten maken is gruwelijk duur voor een taartje.