- Bijgewerkt
Blue Ik vond aangerand dus ook een te groot woord..
Maar als jij dat zo voelt wat heeft een ander daar dan over te zeggen of dat het wel het juiste woord is. Wat maakt het uit dat het erger had kunnen zijn? Iemand heeft je aangeraakt terwijl je dat niet prettig vond, iemand probeerde je te zoenen terwijl jij dat niet wilde! Wat is daar dan wel het juiste woord voor?
Blue Was het niet gebeurd als ik een lange broek aan had gehad?
Dit vind ik echt heel erg dat je zo denkt. Al had je in een string rond gelopen, dat betekend nog niet dat een ander zich aan je op mag dringen. Mensen met foute bedoelingen maakt het echt niet uit wat je draagt.
Ik zag eens een stukje op tv over een expositie van kleding die vrouwen droegen toen ze verkracht werden, het overgrote deel van de kleding die je zag was absoluut niet bloot oid. ik heb geen enkel kledingstuk gezien waardoor iemand kon zeggen dat het slachtoffer 'erom gevraagd' had, had je die korte rok/ broek maar niet moeten dragen.
Je was vriendelijk naar een vreemde, hij heeft zich aan jou opgedrongen. Jij bent absoluut niet de schuldige omdat je een korte broek droeg. Die man zat fout, die man had van je af moeten blijven, die man had niet mogen doen alsof jouw vriendelijkheid een uitnodiging was naar meer.