• [verwijderd]

Cactusje zou dan ook los verpakt moeten worden, ik ben bang dat het een beetje prijzig gaat worden als ik 25 pakjes dubbelfris moet gaan kopen ๐Ÿค”
Maar hou het wel in mijn achterhoofd, zal straks bij de AH eens kijken!

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] paprika's ๐Ÿ˜œ
    Geen idee eigenlijk, fruitspiesjes? Cupcakes? In een cellofaan zakje, strik eromheen en klaar. Heb verder totaal geen inspiratie, sorry ๐Ÿ˜…

• [verwijderd]

Miek89 zou het graag willen maar mag allemaal niet, want dan moet ik ze alsnog zelf aanraken. De fabriek moet ze verpakken ๐Ÿ˜’

• [verwijderd]

Miek89 ah top!
        Softbasegaming geen idee!
        Ik wacht tot ze thuis is voordat ik naar de AH ga, en zal nog even overleggen. Het laatste wat ik hoorde was dat ze komkommers wilde trakteren, maar ik vrees dat haar klasgenoten daar niet zo blij mee zullen zijn als M zelf ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Miek89 bestaat dat? Nooit geweten..
        Kan ik ook wel naar kijken inderdaad!

• [verwijderd]

Miek89 dat ziet er inderdaad ook wel leuk uit, hopelijk verkopen ze dat bij ons filiaal ook!

[verwijderd] voorverpakte cupcakes? Die bestaan in Belgiรซ bij de AH wel, hopelijk bij jullie ook.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Nescio Ik kan ze in de app niet vinden, dus ben bang van niet.. maar zal straks in de winkel wel even kijken!

Edit, zie nu dat de gewone cupcakes een melding heeft van mogelijke sporen van noten, dus dat valt ook af helaas.. wil het niet op mijn geweten hebben als het fout zou gaan!

Mag snoep?

je hebt van haribo van die grote uitdeelzakken

• [verwijderd]

June in principe wel, maar ik vind 1 zo'n klein zakje gummibeertjes ofzo ook weer zo klein. Voordat je het weet ben ik dan van die plastic zakjes aan het vullen met een "doe er nog maar een rolletje fruitella bij en een pakje taksi en een lolly en een toffee en een jojo" en ben ik uiteindelijk alsnog 60 euro kwijt ๐Ÿคฃ

Lastig he, ik zit daar ook mee. Kom ook nog niet verder dan chips, net als alle andere moeders ๐Ÿ˜
                Voor de geboorte van C trakteren ze koekjes van geboortekoekjes.nl. Maar L is jarig geweest en E is volgende week jarig dus moet ook nog verjaardagstraktatie

• [verwijderd]

Toch6 ik vind het normaal gesproken al een uitdaging met al die allergieรซn, maar nu het ook nog corona-proof moet zijn is het helemaal niet meer te doen. ๐Ÿ˜’
                  M heeft zelf besloten toch chips te willen, ik probeer haar in de AH nog even te overtuigen van popcorn omdat ze dus ook al chips heeft van haar vriendinnetje, maar anders wordt het dat alsnog..

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
                    • [verwijderd]

Toch6 dat scheelt een hoop!
                    Ik had er nooit bij stil gestaan dat in zo veel producten sporen van noten etc zitten.. Nu zijn we het inmiddels wel gewend daar rekening mee te houden hoor (ook met broodbeleg voor lunch, kerstdiner etc), maar nu die corona-regels er overheen komen wordt het wel lastig. Anders had ik waarschijnlijk gekozen voor iets als marsjes/twix/etc maar dat valt dus ook af.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 L heeft ook gekozen. Mix van mars, snickers, kitkat, lion