Ik was samen met een vriendin. We zaten met z'n tweeën op een stoepje uit te puffen van de hitte.
Toen kwam er een man aan die tegen ons ging praten, in het Italiaans of Spaans ofzo. Hij deed heel vriendelijk, dus wij deden vriendelijk terug.
Hij raakte een paar keer mijn schouder aan en vroeg iets in zijn taal, we dachten er nog niet echt iets geks van.
Daarna bukte hij en raakte mijn bovenbeen aan (ik had een korte broek aan). Dat voelde al een beetje raar, maar goed, hij begreep ons niet en hij klonk aardig... Ik rook nog of hij gedronken had ofzo, maar daar leek het niet op.
Daarna legde hij nog eens zijn hand op mijn bovenbeen, waarop ik zijn hand pakte en hem wegduwde. Ik draaide me van hem af en ging praten met mijn vriendin. En toen voelde ik opeens hoe hij achter me ging zitten en zijn armen om mij heen sloeg, hij bewoog zijn hoofd naar voren richting mijn gezicht.
Toen ben ik opgesprongen en een paar meter weggerend. Hij liep direct weg.
Mijn vriendin had zijn laatste handeling helemaal niet gezien en keek mij heel verbaasd aan... Daarna kwam er een stel vragen hoe het ging, ze hadden het van een afstandje zien gebeuren en bevestigden dat hij me had willen zoenen🤐
Op dat moment was ik zo verbluft dat ik zei dat ik me oké voelde, waarna we verder zijn gegaan. Pas daarna kwam de schrik eruit en moest ik huilen.