Mijn man belde mij net, hij mag geen telefoon op zijn werk hebben dus het was een nummer die ik niet herkende. Schrok mij rot, want bellen betekend dat er iets is.

Nou er was wat hoor. Ja schat ze vragen of ik een lange dienst wil draaien tot 22.00 Ik mocht even overleggen of dat goed was.( hij is al wakker sinds 05.00)
Eigenlijk luister ik niet eens naar wat hij zegt, maar hoe hij het zegt. Ik antwoord met; OkΓ©, hoe wil je dat ik antwoord? Moet ik zeggen dat ik het goed vind of dat ik dat niet zo zie zitten? Hij antwoord een beetje met een omweg.
Ik; Nee dat vind ik geen goed idee Ivm de baby.
Ik hoor een hele grote opluchting en hij zegt; ik zal het doorgeven.

Dit deed mijn moeder ook altijd bij mij als ze een twijfel in mijn stem hoorde. πŸ‘πŸ˜‚

Ysabella

Dat dacht ik ook, provocatie was met neocate, maar kon het niet ruiken of zien aan de structuur oid, terwijl neocate ook echt een heel specifieke geur heeft. Mogelijk dat het dezelfde is maar dan echt met specifieke eiwit eruit ofzo.

Heb zo afgesproken met een aantal vrouwen die ik nog niet ken en ik ben zenuwachtig πŸ˜…πŸ™ˆ
      Tot nu toe zijn ze ook allemaal te laat. Dus nu aangegeven dat ik binnen wacht totdat er iemand aanbelt. Anders smelt ik weg πŸ˜‚

Het is bij mij in het park, vandaar.

Hoe doen jullie dat met een zwembadje in de tuin? In de zon of in de schaduw, alleen koud water erin of ook warm?

Dochter heeft gisteren even in het zwembadje gezeten en haar verkoudheid en hoesten is meteen weer verergerdπŸ˜•

Vulpen Ach wat sneu dat ze er zo'n last van heeft πŸ™

Hier staat het badje in de schaduw, ik vul het met lauw water.

• [verwijderd]

Vulpen schaduw en lauw water, of warm water als er een wind staat.

• [verwijderd]

Vulpen schaduw, grootste deel vullen met koud water en een paar emmers heet water er bij

Vulpen zoals de rest , in de schaduw en lauw water. Al heb ik vanmorgen een badje gevuld en in de zon gezet en toen de kindjes buiten kwamen in de schaduw en toen was het ook warm water πŸ˜‚

Honkeytonk zoals de rest , in de schaduw en lauw water

Ja op zich doen wij het ook zo, deel koud water en deel heet water, maar ik vroeg me dus af of ik wat fout deed omdat ik het idee had dat andere kinderen hele middagen in een badje zitten zonder ziek te worden πŸ€”

• [verwijderd]

Vulpen die van ons staat in de zon, we hebben een rond bad van 3M van intex (met filter). Het water is altijd lekker warm (28-32 graden). πŸ‘

Vulpen je wordt toch ziek van een virus. Niet omdat je in een te koud badje hebt gespeeld.

June Tsja, ik constateer alleen maar dat zodra zij met water heeft gespeeld ik de dag/nacht erna een hoestend kind heb. Het kan natuurlijk dat ze al verkouden was (want peuter) en dat het badje dat verergert, toch?

Vulpen hier staat het bad in de zon met een parasol erboven. We hebben een tuin op het zuiden dus het kan ook niet anders. Ik doe er geen warm water bij want binnen 2 uur is dat water al rond de 30 graden. 🀐

Vulpen ze zal al virus hebben en verschil met heel warm en koud misschien daardoor wat meer vatbaar? Mijn jongens zijn beidde ook verkouden. Sinds -/- 13 mei en wordt nu ook wat erger weer. Maar gaat constant op en neer.

Je kan badje wat warmer maken? Kijken of dat scheelt?

Honkeytonk Ja ik baal gewoon dat hoesten tegenwoordig meteen betekent dat je kind niet naar de crèche kan...

Ik was vandaag goed met de waterkoker in de weer maar op een gegeven moment worden ze te ongeduldig en willen ze er dan toch al in. Ze hebben er echt heerlijk in gespeeld, dus ik laat het nu maar los. Ik zie het morgen wel weer.