Vandaag 5 jaar geleden lag ik in het zkh. Mijn laatste rustige dag. Een dag later werd om 19.25 mijn zoon geboren. Gewoon al bijna 5 jaar ❀️

[verwijderd]

Hier goede ervaringen met dela. Maar wij hebben dan ook net als mijn schoonmoeder een kapitaalverzekering. Je moet alleen vaker checken 1X per twee jaar of zo of de uitvaarten niet duurder worden.

Uilenmama hij drinkt inderdaad wel bier als hij bij vrienden is, dus ik ga er gewoon een speciaalbiertje bij doen oid.

Heb nu happy socks, een leuk kaartje en dan doe ik er nog een zak schoolkrijtjes snoep bij ofzo.

Ysabella Dafne dronk rond die tijd ook maar zoiets. Maar die had er wel genoeg aan.

• [verwijderd]

Mijn zoon heeft de afgelopen weken meegedaan met een zomerkamp van de fysiotherapie. Gisteren was de laatste dag. De regionale omroep heeft er een reportage van gemaakt. Zoonlief voelt zich nu ontzettend beroemd. Denkt ook echt dat iedereen zijn handtekening wil enzo. Het is ook zo'n lekker poppetje

Ik kan netzo goed zijn foto hier neerzetten want hij is toch al beroemd. Al is hij gefilmd voordat oma zijn haren heeft gekortwiekt.

En voor wie de reportage wil zien:
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/161770/Kinderen-Assen-op-fysio-zomerkamp-om-achterstand-door-corona-in-te-halen

Het meisje met het gele shirt is mijn dochter

• [verwijderd]

[verwijderd] geweldig! πŸ˜ƒ een echte celeb in huis 😁

• [verwijderd]

Robbie heeft zich gefocust op figuren. Dat ging van cirkel en driehoek naar octagon en weet ik het. Hij vind het super leuk want zijdes tellen en dat heeft dan een naam.
    R: β€œQuaietΓ¨re”

kind ga spelen πŸ˜’πŸ˜†

[verwijderd] misschien is magformers dan iets voor hem? Die hebben allerlei soorten figuren en met die figuren kun je weer nieuwe figuren maken! (Bv een grote bal met 5 en 6 hoeken ) en verder vierkanten en driehoeken.

• [verwijderd]

Honkeytonk ziet er super leuk uit. Maar hij zal die kleine onderdelen in zijn mond stoppen ☹️ (Hij voelt en proeft graag textuur)

Misschien over een tijdje als deze fase van alles in zijn mond stoppen voorbij is.

bedankt voor de tip! Ik kende het niet! πŸ˜„

[verwijderd] maar dat kan goed met dit speelgoed! Mijn 10 maander steekt dit ook in z'n mond, het is speciaal gemaakt voor kinderen, en veilig! Als je de orginele koopt dan. (Alie heeft ook een goedkope variant). M'n jongste begint al stapels te 'bouwen' ermee.

Wij hebben trouwens alleen de vormen, niet allerlei dingen erbij (alleen hè treuzerad ondertussen)

https://www.amazon.nl/Magformers-White-stuks-AK701005-Bouwspel/dp/B07Y6QBTT4/ref=mp_s_a_1_27?adgrpid=98117635679&dchild=1&gclid=CjwKCAjwsO_4BRBBEiwAyagRTbf01FYOFSIO0HFUsXb6folFcdX2n0UrJOQf2cIsjeK7QNPEsbVUTBoCa-wQAvD_BwE&hvadid=424576808590&hvdev=m&hvlocphy=9064709&hvnetw=g&hvqmt=e&hvrand=6689406489608397802&hvtargid=kwd-299315672288&hydadcr=22187_1998964&keywords=magformer&qid=1595672954&sr=8-27
          Zulke sets.

• [verwijderd]

Honkeytonk op de doos staat 3+ , dat is meestal omdat het kleine onderdelen bevat. Welk set hebben jullie? πŸ™‚

[verwijderd] wij hebben meerdere sets ondertussen, maar toen de oudste 1 werd kreeg hij deze:

https://www.bol.com/nl/p/magformers-basic-set-line-50-onderdelen-magnetisch-speelgoed/9200000064255898?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Hier zit ook een boekje bij om na te bouwen. Hier zitten geen kleine onderdelen bij.

De vierkantjes zijn 6,5x6,5 cm en de zijkanten van de driehoek zijn 5 cm. De driehoekjes zijn de kleinste onderdelen.

Daarna hebben we vooral figuren bij gekocht. Extra vierkantjes, rondjes, driehoeken, 5 en 6 hoeken, en ook een keer wielen set en een reuzenrad set.

Afgelopen december hebben beidde jongens daar een set bijgekregen om huizen te bouwen, daar zit wel 1 klein onderdeel bij (een staafje) , en wat rare vormen balkons, een onderdeel met lampje.

Maar de basis, de vierkanten en driehoekjes en andere vormen zijn wel veilig genoeg voor het in de mond stoppen. Alleen als een echt zwaar iemand er op gaat staan met schoenen (zeg 80/90+ kilo) en zo een stuk breekt, dan moet je wel oppassen. Maar bij ons nog nooit voorgekomen en m'n oudste maakt er vliegtuigen van die hij van boven naar beneden gooit.

• [verwijderd]

Honkeytonk Ziet er super leuk uit! De onderdelen zien er inderdaad groot en degelijk uit! Thanks πŸ˜€ (en heerlijk om de jongens zo te zien spelen <3 )

Honkeytonk die skelter is jaloersmakend, in het echt net zo mooi als op de foto. Hij kan ook toeteren enzo. 🀣