• [verwijderd]

Ik sta al sinds mijn geboorte op de uitvaartpolis van mijn vader. In plaats van dit te veranderen toen ik volwassen werd heeft hij mijn kinderen er gewoon bij geschreven. 🙈

• [verwijderd]

Ysabella dat geld betalen erbij hoort. Ik vind het niet perse iets wat het verdriet erger maakt of het rouwen in de weg staat.

dood gaan kost inderdaad een hele hoop! Soms schandalig als je hoort wat mensen soms moeten betalen!

[verwijderd] dat geld betalen erbij hoort. Ik vind het niet perse iets wat het verdriet erger maakt of het rouwen in de weg staat.

Dan moet je het geld wel hebben hè. Als je al je spaargeld ziet verdwijnen en er mogelijk een schuld aan overhoudt vind ik niet dat je zo makkelijk kunt zeggen dat het er nou eenmaal bij hoort.

• [verwijderd]

Sevenof9 dat het iemands volledige spaargeld kost vind ik er ook niet bijhoren, maar dat er kosten worden gemaakt vind ik er wel bijhoren. En de ene lost dat op door zelf heel veel te sparen, een ander door een verzekering af te sluiten, en een derde door de kosten te verdelen over naasten. Er is geen goed of fout imo.

• [verwijderd]

[verwijderd]
        Je geeft aan dat je haar inderdaad ook had kunnen aanspreken, maar doet het alsnog niet 😬.

• [verwijderd]

Het topic zet mij wel tot denken aan, wij hebben namelijk ook helemaal niets geregeld, terwijl we al jaren roepen, oja moeten we nog steeds een regelen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Ik heb aangegeven dat die opmerking van manque inderdaad niet aardig en onnodig was en kleine lai gelijk gegeven dat het niet eerlijk was dat ik alleen haar aansprak. Bovendien heeft vulpen gezegd dat iedereen een beetje aardig moet blijven. Ik dacht dat het daarmee wel duidelijk was.

Softbasegaming ik snap het helemaal!!

T. gaat over een paar weken over naar de peutergroep en ik ga zijn huidige ‘juffen’ zooo missen!! Ze zijn zo aardig en meedenkend en hebben zo goed voor onze baby’s gezorgd ❤️

[verwijderd] In het geval dat je een hoop geld nalaat lijkt het me idd een heel ander verhaal. Dan snap ik ook wel dat je adviseur dat advies geeft.

Wij hebben een verzekering in natura + een vrij besteedbaar bedrag. Dat naturapakket is hartstikke netjes. Met een dienst voor een X aantal mensen, uitnodigingen voor een X aantal personen, bidprentjes enz. Ik ga geen kapitaal geld nalaten, ik heb zelfs nog studieschuld 😂

[verwijderd]

Wat een mooie gedacht vanuit die cultuur. Als iedereen uit je omgeving er zo instaat is dat juist hartstikke mooi.

Ik vind mijn lijf rondom mijn eisprong zo irritant! Houd op! Gelukkig is het morgen weer over.

[verwijderd] Ik heb slechte verhalen gehoord over wat een uitvaartverzekering daadwerkelijk uitkeert. Dat waar je voor tekende toen je het afsloot is over tien of twintig jaar of later als je dood gaat iets heel anders. Mogen ze toch nog bij dokken.

Mm echt? Zou je hierover gewoon kunnen bellen naar je verzekering? Wij hebben eigenlijk het spaargeld er gewoon wel voor maar allebei vanuit huis al een uitvaartverzekering. Dus zet me wel even aan het denken

Heeft er iemand een opvouwbare bolderkar? Zoja welke en bevalt ie?

• [verwijderd]

Madeliefje06 daar kun je zeker over bellen. Bij de begrafenis van mijn schoonmoeder wees de Dela mevrouw telkens in het blaadje aan waar ze voor verzekerd was. En dat was echt de meest simpele kist die je als nabestaande niet zou kiezen 🤣. Dus schoonfamilie kreeg alsnog de rekening hoor. Je moet het echt in de gaten blijven houden. Maargoed. Dela kennende praten ze je vast naar een duurdere polis dus ik weet het niet hoor...

Mijn jongste broertje is geslaagd voor zijn eindexamen (heeft hij nu pas te horen gekregen ivm een ander curriculum).

Nu wil ik hem een klein cadeautje geven. Heeft iemand nog leuke ideeën?

Ik zat te denken aan iets lekkers met een biertje erbij (maar hij is officieel nog minderjarig 🤔). Of iets leuks voor als hij straks gaat studeren en op kamers gaat, maar ik ben verder compleet blanco qua ideeën 🙈