aardbeitjes ik heb hem net uit!! Veel plezier met lezen.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
Ik ben er achter waarom zoontje zo maf doet, uit het niks brullen, nog moeilijker in slaap te krijgen overdag, continu hoofd draaien tijdens de fles, niks willen... Oh ja, hij kan zijn speentje bewust vast pakken en uit zijn mond halen. Meneertje zit in een sprong
Weet iemand hoe het zit met de drukte bij ikea?
Ik heb zojuist spontaan bedacht dat ik wel even langs de ikea wil vanmiddag, heb opbergdozen e.d. nodig. Ben van plan om niet lang te blijven hangen of die hele showroom door te schuifelen, maar lijkt me wel fijn om er even tussen uit te zijn.
Heb m'n woonkamer wel weer gezien
Maar staan er nog steeds overal van die lange wachtrijen?
Want als ik een half uur op de stoep moet gaan staan wachten, dan hoeft het niet voor mij
Bij deze is mijn man alles van gisteren vergeven, ik ben medicatie voor de hond vergeten en hij heeft nu dochter mee genomen om het weer op te halen. Dus nu heb ik even rust en ga ik op bed liggen, trusten allemaal, ik doe een dutje
[verwijderd]
Rosemary Ik ben vrijdagochtend naar de Ikea geweest en het was normaal rustig. Zeker geen wachtrij. Maar ik weet natuurlijk niet hoe druk het in het weekend is
Ik ook op een vrijdagochtend toevallig, was goed te doen. Normale ikea-drukte. Alleen het restaurant was grotendeels gesloten.
Blue Ik zou gewoon even bellen
- Bijgewerkt
Lumihiutale in plaats van de ikea ben ik voor het eerst weer naar de sportschool gegaan
(stiekem best een beetje trots op mezelf! Ik kon zelfs nog een kwartier hardlopen op de loopband zonder dood te gaan)
[verwijderd]
Hopsatee Diep vanbinnen lijken we allemÑÑl peuters, alleen de een kan dat wat beter maskeren dan de ander!
Mijn familie is hier, ze zijn de halve middag weg geweest met N. Man en ik zaten opeens met Z alleen thuis en vervolgens zitten ze de hele tijd in de tuin en ik binnen Ivm Z.
Ontzettend gezellig!
[verwijderd]
Even een huishoudelijke mededeling:
Indien je tien likes van mij hebt op allerlei oude berichten: ik ben terug van vakantie en ben nu vanalles aan het bijlezen!
Ysabella ahh wat is er met Z dat hij binnen moet blijven?
[verwijderd]
Ysabella lekker toch dat ze zo met N bezig waren?
waarom moest Z binnen blijven?
L. mag binnenkort haar eerste partijtje houden en ze komt al de hele week met allemaal βeisenβ voor haar feestje
Aan de ene kant vind ik het hilarisch en supercool dat ze zo goed kan verzinnen wat ze wilt en hoe het allemaal moet worden, aan de andere kant is het natuurlijk bloedirritant die hoge verwachtingen
Wachten op antwoord van mijn oudste.. ze had het de eerste nacht wat koud gehad en wil eigenlijk wel een extra slaapzak bij haar brengen als ze dat wil. Maar dan moet ze wel even antwoord geven..
Zoontje bijgeschreven op de uitvaartverzekering polis. Blijft toch een raar gevoel..
[verwijderd]
Cactusje kan ik mij voorstellen.
wij hebben geen uitvaartverzekering
[verwijderd]
[verwijderd] wij ook niet.
[verwijderd] waarom niet? Ook niet voor jullie zelf?