Sevenof9
Ik bedoelde het meer met een knipoog. Vaak hoor/lees je dat je dat dus absoluut niet moet doen. Maar ik vind inderdaad ook als het voor jou werkt, dan is het goed.

Mijn jongste is nu 8 maanden en daar ga ik ook de meeste nachten nog heen. Even voeden en dan slaapt hij weer verder. Soms 1x, soms 2x en dan soms slaapt hij weer een nachtje door. Ik denk dat het vanzelf wel goed komt.

We gaan vandaag op vakantie, maar ik heb zo'n pokkenacht gehad dat ik liever thuis zou blijven...

Straks de dames naar de camping brengen, ze blijven een week. Als ik dan weer thuis ben, ben ik even vrij van het geruzie en gemopper van hun op elkaar! 😁

Huggybird oooh daar wil ik vandaag aan beginnen. Zag dat ik hem gratis online kan lezen. Spannend 😊

Ik ben er achter waarom zoontje zo maf doet, uit het niks brullen, nog moeilijker in slaap te krijgen overdag, continu hoofd draaien tijdens de fles, niks willen... Oh ja, hij kan zijn speentje bewust vast pakken en uit zijn mond halen. Meneertje zit in een sprong😟

Weet iemand hoe het zit met de drukte bij ikea?
          Ik heb zojuist spontaan bedacht dat ik wel even langs de ikea wil vanmiddag, heb opbergdozen e.d. nodig. Ben van plan om niet lang te blijven hangen of die hele showroom door te schuifelen, maar lijkt me wel fijn om er even tussen uit te zijn.
          Heb m'n woonkamer wel weer gezienπŸ˜…

Maar staan er nog steeds overal van die lange wachtrijen?
          Want als ik een half uur op de stoep moet gaan staan wachten, dan hoeft het niet voor mijπŸ™ˆ

Bij deze is mijn man alles van gisteren vergeven, ik ben medicatie voor de hond vergeten en hij heeft nu dochter mee genomen om het weer op te halen. Dus nu heb ik even rust en ga ik op bed liggen, trusten allemaal, ik doe een dutje πŸ›Œ

Blue
            Ik ben vrijdagochtend naar de Ikea geweest en het was normaal rustig. Zeker geen wachtrij. Maar ik weet natuurlijk niet hoe druk het in het weekend is

• [verwijderd]

Rosemary Ik ben vrijdagochtend naar de Ikea geweest en het was normaal rustig. Zeker geen wachtrij. Maar ik weet natuurlijk niet hoe druk het in het weekend is

Ik ook op een vrijdagochtend toevallig, was goed te doen. Normale ikea-drukte. Alleen het restaurant was grotendeels gesloten.

Lumihiutale in plaats van de ikea ben ik voor het eerst weer naar de sportschool gegaan 😁
              (stiekem best een beetje trots op mezelf! Ik kon zelfs nog een kwartier hardlopen op de loopband zonder dood te gaanπŸ˜‚)