Toch6 Soturi wat dacht je van Haven Emmerich π Lobith heeft ook een overnachtingshaven. Dichterbij dan die 2 lukt niet. Maar dinsdag was ik maar 26km bij je vandaan!
Soturi Toch6 Ik ga eens googelen hoe ver dat rijden is. Kun je het me de volgende keer laten weten als je daar bent. π
Toch6 Soturi En daarnaast zou ik het eigenlijk best eng vinden. @Manque @Pimpelmeesje en @[verwijderd] kunnen je vertellen hoe eng ik benπ€ͺ Negatieve dingen graag via pb π€£
Toch6 LucP je gezicht laten zien π π€£ Nee hoor, zo eng was je niet, zelfs C vond dat na enig ontdooien, maar dievond de vrouwen ook niks de eerste 10 minuten π€£
Rietjesbeker Zoon-van-drie had de loombandjes van zijn zus gevonden en een paar mooi decoratief om zijn pols gedaan. Gelukkig zag ik het niet al te laat, zijn hand begon al een beetje blauwig te worden π ze liggen nu een kastdeurtje hoger....
Marshmallow Ik heb net een paar korte stukjes van Hogwarts legacy gekeken. Die wil ik ook! Nu mezelf de vraag stellen. Wacht ik tot 25 juli (!!) tot het uitkomt op de switch of koop ik een andere pc. Mijn huidige kan het niet aan.
Softbasegaming Marshmallow kan je je pc niet upgraden? Het is echt een toffe game ik wil m ook π maar vind het echt een min punt dat het geen multi player is maar geloof dat dit weer ook aankomt.
Marshmallow [verwijderd] 5,5 jaar ofzo? Ik weet het niet precies. Denk dat ik deze heb aangeschaft toen ik hier ging wonen, maar het kan ook minder zijn. Ik ga eens kijken hoe duur een nieuwe pc is tegenwoordig. Want nog 5 maanden wachten is wel heel lang.
Honkeytonk Marshmallow kan je je pc niet upgraden? Ik ga hem niet spelen. Wil hem wel maar met mijn game verslaving. Nope, ik ben sterk. π π€£ Edit spuit 11 met mn upgrade reactie π
Marshmallow [verwijderd] na ik ga gewoon even kijken en dan beslissen. Lumihiutale haha niet als je marshmallow heet π€£
Marshmallow Softbasegaming nou de processor is al heel laag dus volgens mij kan het dan niet? Tenminste je kan die processor niet vervangen toch? Er is een tijd geweest dat ik technisch was, maar dat ben ik echt niet meer π€£
Marshmallow Honkeytonk Ik ga hem niet spelen. Wil hem wel maar met mijn game verslaving. Nope, ik ben sterk. π π€£ Haha π€£