Jules Femkes Dank je, jij ook sterkte. Als je er over wilt praten in een pb dan kan dat hè. Misschien hebben we steun aan elkaar? Ik vond het al heel wat (zwaar, eng) om het hier op te schrijven iig. Maar ook wel fijn ergens.
Jules Femkes en hun kind eet normaal eten Dat is fijn voor hun. Het is dan blijkbaar lastig voor te stellen wanneer het niet vanzelf gaat. Dat kan dan wel even zus of zo opgelost worden. Nee, jij weet wel beter. Het is gelukkig wel lief bedoeld.
Marshmallow Is het raar om iemand met wie ik echt wel een klik heb op insta een berichtje te sturen om te vragen of ze het gezellig vindt om een keer wat af te spreken als ik weer op locatie moet zijn? Het lijkt mij echt leuk om haar irl te ontmoeten, we hebben al een keer samen een live gedaan. Maar ja zit ze dan wel op mij te wachten. Is die klik wel wederzijds? Ik ben zo onzeker als het aankomt op mensen ontmoeten π
[verwijderd] Marshmallow ja doen! Juist als je daar toch moet zijn is het veilig en ligt er geen druk.
Softbasegaming Marshmallow wie weet is zij ook wel onzeker en durft zij jΓ³u niet te vragen π maar wilt ze het werk ontzettend graag
Soturi Toch6 Wanneer ben ik aan de beurt? π Niet dat je hier volgens mij dichtbij kan liggen met jullie schip. En daarnaast zou ik het eigenlijk best eng vinden.
Toch6 Soturi En daarnaast zou ik het eigenlijk best eng vinden. @Manque @Pimpelmeesje en @[verwijderd] kunnen je vertellen hoe eng ik benπ€ͺ Negatieve dingen graag via pb π€£
Toch6 Soturi wat dacht je van Haven Emmerich π Lobith heeft ook een overnachtingshaven. Dichterbij dan die 2 lukt niet. Maar dinsdag was ik maar 26km bij je vandaan!
Soturi Toch6 Ik ga eens googelen hoe ver dat rijden is. Kun je het me de volgende keer laten weten als je daar bent. π
Toch6 LucP je gezicht laten zien π π€£ Nee hoor, zo eng was je niet, zelfs C vond dat na enig ontdooien, maar dievond de vrouwen ook niks de eerste 10 minuten π€£