[verwijderd] Marshmallow ja doen! Juist als je daar toch moet zijn is het veilig en ligt er geen druk.
Softbasegaming Marshmallow wie weet is zij ook wel onzeker en durft zij jΓ³u niet te vragen π maar wilt ze het werk ontzettend graag
Soturi Toch6 Wanneer ben ik aan de beurt? π Niet dat je hier volgens mij dichtbij kan liggen met jullie schip. En daarnaast zou ik het eigenlijk best eng vinden.
Toch6 Soturi En daarnaast zou ik het eigenlijk best eng vinden. @Manque @Pimpelmeesje en @[verwijderd] kunnen je vertellen hoe eng ik benπ€ͺ Negatieve dingen graag via pb π€£
Toch6 Soturi wat dacht je van Haven Emmerich π Lobith heeft ook een overnachtingshaven. Dichterbij dan die 2 lukt niet. Maar dinsdag was ik maar 26km bij je vandaan!
Soturi Toch6 Ik ga eens googelen hoe ver dat rijden is. Kun je het me de volgende keer laten weten als je daar bent. π
Toch6 LucP je gezicht laten zien π π€£ Nee hoor, zo eng was je niet, zelfs C vond dat na enig ontdooien, maar dievond de vrouwen ook niks de eerste 10 minuten π€£
Rietjesbeker Zoon-van-drie had de loombandjes van zijn zus gevonden en een paar mooi decoratief om zijn pols gedaan. Gelukkig zag ik het niet al te laat, zijn hand begon al een beetje blauwig te worden π ze liggen nu een kastdeurtje hoger....