Vulpen [verwijderd] Natuurlijk ben je zenuwachtig! Ik hoop dat de mri goed verloopt en je een stap dichter bij het antwoord brengt op de vraag wat er aan de hand is.
Vulpen Toch6 Zal E vannacht gaan moeilijk doenπ€¨ E doet nooit moeilijk toch? π Maar dat is niet lekker thuiskomen zeg...
Bloem [verwijderd] Dan is die voor mij ook nieuw denk ik. Ik ken de lockdown versie van AustraliΓ« wel. Bedankt voor het noemen hier. Ik hou van dit programma π
[verwijderd] Bloem ik ook! Heb flink lopen bingen vandaag (overprikkeld dus dat mag π) en ben nu helemaal bij. Vooralsnog is er nog geen enkele kandidaat aan wie ik een hekel heb, het is een wonder π€£ @[verwijderd] heel veel succes morgen!
Bloem [verwijderd] Erg leuk seizoen tot nu toe. Minder drama en meer serieuze competitie. Ook erg prettige teams. Leuk!
Trees [verwijderd] heel veel succes vandaag! En wat bijzonder dat je zelf de contrastvloeistof moet ophalen bij de apotheek. Je zou zeggen dat ze dat daar toch gewoon hebben liggen π . Of is dat gebruikelijk in Frankrijk?
[verwijderd] Trees dat is normaal ja, haha. Je haalt bijv ook de vaccins van je kinderen zelf op bij de apotheek en neemt ze mee naar de dokter.
Trees [verwijderd] ik stuur om 10.15 wat geluk jouw kant op π (en ik duim vooral voor een snelle uitslag met duidelijkheid!)