Toch6 Welkom terug thuis🙄 C was zo aan het huilen dat we maar gezorgd hebben wmet de lunch thuis te zijn ipv diner. J blijkt met 2 vriendjes snoep gestolen te hebben. D doet moeilijk "omdat papa heel de week thuis is" L huilen dat ze niet mag opblijven Zal E vannacht gaan moeilijk doen🤨
Vulpen Toch6 Zal E vannacht gaan moeilijk doen🤨 E doet nooit moeilijk toch? 🙃 Maar dat is niet lekker thuiskomen zeg...
Vulpen [verwijderd] Natuurlijk ben je zenuwachtig! Ik hoop dat de mri goed verloopt en je een stap dichter bij het antwoord brengt op de vraag wat er aan de hand is.
Bloem [verwijderd] Dan is die voor mij ook nieuw denk ik. Ik ken de lockdown versie van Australië wel. Bedankt voor het noemen hier. Ik hou van dit programma 😀
[verwijderd] Bloem ik ook! Heb flink lopen bingen vandaag (overprikkeld dus dat mag 😝) en ben nu helemaal bij. Vooralsnog is er nog geen enkele kandidaat aan wie ik een hekel heb, het is een wonder 🤣 @[verwijderd] heel veel succes morgen!
Bloem [verwijderd] Erg leuk seizoen tot nu toe. Minder drama en meer serieuze competitie. Ook erg prettige teams. Leuk!
Trees [verwijderd] heel veel succes vandaag! En wat bijzonder dat je zelf de contrastvloeistof moet ophalen bij de apotheek. Je zou zeggen dat ze dat daar toch gewoon hebben liggen 😅. Of is dat gebruikelijk in Frankrijk?
[verwijderd] Trees dat is normaal ja, haha. Je haalt bijv ook de vaccins van je kinderen zelf op bij de apotheek en neemt ze mee naar de dokter.
Trees [verwijderd] ik stuur om 10.15 wat geluk jouw kant op 😘 (en ik duim vooral voor een snelle uitslag met duidelijkheid!)