Nescio Softbasegaming ik vind dit ook echt heel raar. Is er geen andere opvang? 🙈 Bij ons betaal je per half uur (NSO, VSO gaan ze nooit naartoe) en ze vragen om niet voor 16u30 te komen omdat ze tot 16u30 hun huiswerk maken. Maar dat is een heel andere tijd dan 18 uur...
Softbasegaming Nescio dan zit ik met start tijd. Ik heb besloten om het even aan te kijken. Eventueel in overleg met werk.
Snoeki Softbasegaming Ik ben ze alleen bij de primark tegen gekomen nog. Maar die waren voor lichte tot middelzware dagen stond erop.
Marshmallow Fietskar net te koop gezet, voor meer dan ik wil hebben haha. Hopelijk wordt dat ook geaccepteerd 😛 Morgen even de auto stoel die ik nog heb uit de auto halen en de stof wassen, dan kan die ook te koop! Van het weekend een vervolg stoel opgehaald voor E.
[verwijderd] @Manque ik ontdek net dat Het Blok Nieuw Zeeland vorige week is begonnen dus als je die nog kan terug kijken heb je weer een nieuw seizoen 😊
[verwijderd] Bloem net 5, vanaf afgelopen woensdag loopt hij. Seizoen 9 dacht ik? In de 'dit seizoen in het blok' werd er gesproken over de eerste lockdown dus zal van 2020 zijn. Die van Australië is toen wel uitgezonden, maar de NZ versie is voor mij in ieder geval nog nieuw!
[verwijderd] Ik ben echt helemaal klaar met marktplaats. Is daar überhaupt nog iemand te vertrouwen? Weer zo’n Engels sprekend persoon met een Spaans nummer die meteen vraagt te chatten via whatsapp. Zucht.
Bloem [verwijderd] Dan is die voor mij ook nieuw denk ik. Ik ken de lockdown versie van Australië wel. Bedankt voor het noemen hier. Ik hou van dit programma 😀
[verwijderd] Vanmiddag het contrastvloeistof opgehaald voor de MRI morgenochtend. Mega grote doos. Ik zeg: eh, zo’n doos voor 20ml vloeistof? Apotheker heel droog: ‘en een naald 😜’ 🫥
Trees [verwijderd] heel veel succes vandaag! En wat bijzonder dat je zelf de contrastvloeistof moet ophalen bij de apotheek. Je zou zeggen dat ze dat daar toch gewoon hebben liggen 😅. Of is dat gebruikelijk in Frankrijk?
Vulpen [verwijderd] Natuurlijk ben je zenuwachtig! Ik hoop dat de mri goed verloopt en je een stap dichter bij het antwoord brengt op de vraag wat er aan de hand is.
Toch6 Welkom terug thuis🙄 C was zo aan het huilen dat we maar gezorgd hebben wmet de lunch thuis te zijn ipv diner. J blijkt met 2 vriendjes snoep gestolen te hebben. D doet moeilijk "omdat papa heel de week thuis is" L huilen dat ze niet mag opblijven Zal E vannacht gaan moeilijk doen🤨
Vulpen Toch6 Zal E vannacht gaan moeilijk doen🤨 E doet nooit moeilijk toch? 🙃 Maar dat is niet lekker thuiskomen zeg...
[verwijderd] Bloem ik ook! Heb flink lopen bingen vandaag (overprikkeld dus dat mag 😝) en ben nu helemaal bij. Vooralsnog is er nog geen enkele kandidaat aan wie ik een hekel heb, het is een wonder 🤣 @[verwijderd] heel veel succes morgen!
Bloem [verwijderd] Erg leuk seizoen tot nu toe. Minder drama en meer serieuze competitie. Ook erg prettige teams. Leuk!