Huggybird June nou, dat kan ik me voorstellen zegβ¦. Heel begrijpelijk dat je aan dit idee moet wennen hoor, geef het even de tijd voor jezelf. π
iMoeder Softbasegaming He dat is kut zeg! Enigste wat ik dan nog zou kunnen verzinnen is een flinke scheut bleek erin en daarmee even kort programma aan en daarna spoelen?
[verwijderd] Softbasegaming ik zou eerst alle filters eruit Halen en met de hand wassen. Dan de hele vaatwasser even afnemen met een sopje (de binnenkant, rubberen delen, sproeiers). Dan een heet programma leeg draaien met een combinatie van natriumbicarbonaat + azijn ipv een vaatwastablet.
Softbasegaming iMoeder ja ik probeer maar verder idd. Ik heb net m'n elektrische fiets opgehaald. Nu wil ik m'n batterij op laden maar krijg de batterij er niet uitπ€¦πΌββοΈ
Mamabeertje Net het aanrecht maar eens opgeruimd en schoongemaakt. Dat vind ik al heel wat met dit weer. Eigenlijk zou ik ook het bed nog verschonenπHet schone beddengoed hangt al wel droog aan de waslijn.
Marshmallow Het is zooooooooooooo rustig op mijn werk. Ik verveel me echt kapot en ben nuu ook niet meer vooruit te branden qua werk. Maar goed nog 2,5 dag werken na vandaag en dan 3 weken niet π
Deliana June nou dat lijkt me toch vrij logisch dat je daar ontdaan van bent! Daar zou iedereen van schrikken. Dikke knuffel! Hebben ze helemaal geen enkel idee waar het gehoorverlies vandaan komt?
Softbasegaming Ik heb vandaag nieuwe fiets opgehaald. DUs vond het een mooie tijd om de fietszitje van mn fiets af te halen en een beugel erop te zetten met zon zitkussen. En dochter heeft het al voor elkaar gekregen om van mn fiets af te vallen π
Softbasegaming Aurora Nouja waarschijnlijk was het ook deels gebeurd met het zitje. Ze besloot tegen de muur te leunen toen ik de poort open deed en toen liep ik door π
[verwijderd] June wat heftig zeg! Hopelijk vinden ze snel een oorzaak en gaan ze er nog sneller iets aan doen!