Huggybird Liekje81 ๐ is niet gek hoor! Ik mis mijn kind ook als ze op kamp is, en dat is maar twee nachtenโฆ. Heb je al iets gehoord over hoe ze het heeft?
Snoeki Liekje81 Hier gaan ze in augustus 7 dagen op scouting kamp naar Belgiรซ ivm jubileum. ๐. Ik hou mijn hart vast. Snap heel goed dat je haar mist.
Nescio Liekje81 heel logisch toch... mijn oudste is sinds gisteren op taalkamp in Luik. Gisteren kregen we een blog en een groepsfoto door, gelukkig. Maar wat duurt het lang tot zaterdag!
Liekje81 Toch6 ow, daar heb ik niks over gehoord nog. Maar het is voor alles zomerstop, dus ze hebben daar nog even voor. En als idd 1 oktober een harde einddatum is, gaat het om 1 maand. Dan kunnen de kinderen wel bij de voetbal gymmen en dansles krijgen ofzo lijkt me. Net als in coronatijd zeg maar. Zal er eens naar vragen. Gewoon niet aan gedacht.
Aurora June We kiezen voornamelijk voor 120, omdat onze zoon anders iedere nacht uit bed valt. Zo kan hij lekker de volledige lengte en breedte benutten.
Deliana Toch bizar hoe snel die voorspellingen veranderen. Gisterenochtend werd het zaterdag 29 graden. Gisterenavond zaterdag 20 en zondag 28 graden. En nu dit. Moet bedenken wat ik zaterdag aan doe, dit helpt niet!!! ๐คฃ
Softbasegaming Wat kan je doen tegen een stinkende wasmachine? Heb al filter en de randen schoon gemaakt, op 95 graden gewassen daarna nog 95 graden met azijn ๐ฅด beide keren met lege trommel.
iMoeder Softbasegaming Iets tegen vet erin want daar komt meestal de lucht van. Dus wassen op 95 graden met 2 vaatwas tabletten of iets van ontvetter.
June mijn dochter (5) moet gehoortoestellen. Ik wist dat ze slecht hoorde, maar had gehoopt dat de buisjes hun werk hebben gedaan. Niet voldoende dus. En de medische molen in om te kijken waar het gehoorverlies vandaan komt.
Jules June Wat heftig zeg, daar zou ik ook van schrikken. Wat ik wel merk dat veel jonge kinderen heel flexibel zijn en er heel snel aan wennen. Ik hoop dat dit ook voor je dochter zo gaat zijn. Maar dan nog is het heftig.
Trees June het is ook hartstikke heftig nieuws. Natuurlijk raakt dit is enorm. Dit is niet wat je wilt voor je dochter. Hier mag je ook van ontdaan zijn. Ik vind het heel rot voor jullie. Enorme dikke knuffel van een afstand!
Huggybird June nou, dat kan ik me voorstellen zegโฆ. Heel begrijpelijk dat je aan dit idee moet wennen hoor, geef het even de tijd voor jezelf. ๐