June Vulpen mijn jongste loopt in korte broek. Ze had net skiles en was oververhit dit de skibroek die ze aanhad.
Trees Vulpen maar de watertemperatuur is echt nog wel erg heel laag. Zelfs met mijn neopreen pakje vind ik het nog erg koud. Een van ons 4-en kon op het laatste moment niet meer en niemand leek het erg te vinden om het te verplaatsen naar april.
June Noordeling de 16de gaan we weg. Wat een drama weer is het nu hè? We hebben gelukkig genoeg piste boven de 1500 meter maar wat een hitte. @Ietjuh gaat ook. Zelfde gebied 😁 Wat zijn de vooruitzichten bij jullie?
Noordeling June vorig jaar was t gebied waar wij heen gaan minder open dan nu, dus k heb nog wel hoop dat t een beetje mee gaat vallen. We wachten t maar rustig af.
Ietjuh June Zeker! Hebben er zin in! Gelukkig meer dan genoeg pistes inderdaad boven de 1500m en het gaat geloof ik sowieso komende week nog sneeuwen
Uilenmama Ik vraag mij af of mijn man mantelzorg is voor mijn vader? Hij rijdt wel eens met mijn vader naar het ziekenhuis of andere afspraken. Daarvoor neemt mijn man vrij. Maar ik vindt dat eigenlijk niet van zijn vakantie uren moet afgaan. Is er iets van zorg verlof wat hij kan opnemen? Met mijn vader gaat het goed. De chemo en bestralingen zijn nu voorbij. Hij heeft nu 6 weken pauze en dan gaan ze kijken in de slokdarm of er nog iets zit.
Pimpelmeesje Uilenmama mantelzorg zal het niet officieel zijn, dat is een x aantal uur per week helpen, maar staat los van recht op zorgverlof. Ik denk dat het wel geldt als kortdurend zorgverlof: https://www.fnv.nl/werk-inkomen/vakantie-vrij-verlof/zorgverlof#/ Wat fijn dat het nu goed gaat!
Trees Uilenmama hij moet het inderdaad overleggen met zijn werkgever. Mijn man kreeg wel vrij als hij mij naar het ziekenhuis moest brengen, maar ik weet niet of dit uit een officieel potje kwam. De eerste weken na mijn cva had hij fulltime zorgverlof.
Vinexkindje Wat doen jullie samen met je partner als je een middag vrij hebt? Wij hebben volgende week oppas vanaf 13 uur. Vanaf 18 uur hebben we een tafeltje in een restaurant en blijven ook slapen in het hotel. Maar ik wil eigenlijk smiddags iets leuks doen maar heb echt weinig inspiratie haha
Hopsatee Vinexkindje bioscoop, wandelen, terras of kroegje in, winkelen, strand, museum, sexen of juist niks en serie kijken en rustig omkleden enzo. Sauna, maar dat doen we toch meestal een hele dag of middag/avond.
Vulpen Vinexkindje Naar een museum of naar de stad. De badkamer poetsen, stofzuigen, in de tuin werken 🤣
iMoeder Vinexkindje Meestal rollebollen. Maar als je iets buiten de deur actiefs wil doen ergens. Kan je kiezen voor iets als bioscoop of museum etc. Maar kan natuurlijk ook iets wat minder standaard zoals bowlen, laser gamen, klimhal, minigolf, escape room, karten. Vriend en ik gaan ook vaak samen naar de bibliotheek.