Marshmallow Lumihiutale ja alleen 30 graden, de rest kan ik niet lezen, maar ik denk dat ik gewoon een wol wasprogramma doe.
Nescio Marshmallow ik zou het op fijne was doen, als je dat programma ook hebt. Met wol blijft er veel nat. Welk materiaal is het?
Trees Marshmallow lijkt mij wel. Ik weet alleen niet of het goed droog wordt als je het op een wolprogramma doet. Bij mij is het wolprogramma 1200 toeren ipv de 1600 toeren op het normale programma. Misschien valt het op 1200 toeren ook wel reuze mee hoe nat het eruit komt, maar dat weet ik niet. Alles droogt bij ons in huis slecht, dus als het te nat is, gaat het hier op een gegeven moment stinken.
Marshmallow Trees ik heb het wol programma gedaan met 1200 toeren en prima eruit gekomen! Het voelt ook nog heerlijk fluffy aan. Morgen droog denk ik.
Trees Zonnebloem kan best dat ik het wol en fijnwasprogramma met elkaar verwar en dat het hier ook maar 800 is 😬.
Trees iMoeder dochter (in juni wordt ze 14) krijgt nu 60 euro kleedgeld per maand plus 5 euro zakgeld per week. Wij betalen: sportkleding, ondergoed en sokken, schoenen en jassen. Als ze extra schoenen etc wil, moet ze het wel zelf betalen.
Trees Welke idioot bedenkt het om in februari te gaan kanoën? Kleine hint: het begint met een T, heeft vaker slechte ideeën en hoopt dat het morgen slecht weer is, zodat het niet doorgaat.
June Vulpen mijn jongste loopt in korte broek. Ze had net skiles en was oververhit dit de skibroek die ze aanhad.
Trees Vulpen maar de watertemperatuur is echt nog wel erg heel laag. Zelfs met mijn neopreen pakje vind ik het nog erg koud. Een van ons 4-en kon op het laatste moment niet meer en niemand leek het erg te vinden om het te verplaatsen naar april.
June Noordeling de 16de gaan we weg. Wat een drama weer is het nu hè? We hebben gelukkig genoeg piste boven de 1500 meter maar wat een hitte. @Ietjuh gaat ook. Zelfde gebied 😁 Wat zijn de vooruitzichten bij jullie?