Trees Zonnebloem ik moest gisterenavond nog even aan je denken. Mijn man had ‘aardappelpuree’ gemaakt 🤭
Jules Zonnebloem Ik snap trouwens nog steeds nietwaarom de airfryer geen goed idee was terwijl dat op de verpakking stond, hij las het zelfs voor. 😂😂😂 is toch ook veel makkerlijker Wanneer kookt hij weer? Ik vind het super vermakelijk.
Trees Rietjesbeker het was te weinig en daarom had hij er bloem doorheen gedaan met het idee gnocci te maken. Dat lukte niet, dus toen moest het aardappelpuree worden. Dat werden dus brokken aardappelpuree 🫣.
Trees Zonnebloem ik heb een hap gehad en dat was zo lekker dat ik de rest van mijn eten aan mijn man heb gedoneerd. Aardig hè 😜
Marshmallow E heeft gespuugd terwijl ze haar oodie aan had, dus die moet in de was. Kan ik het dan het beste op bv een wol was programma doen? Ik heb ook nog wasmiddel voor wol dus zal ik dat dan ook nog gebruiken? Iig niet warmer dan 30 graden lijkt mij?
Trees Marshmallow ik was ze altijd op een gewoon programma 30 graden met gewoon wasmiddel en daarna in de droger. Ik heb ze al best vaak gewassen (mijn jongste slaapt erin) en ze blijven mooi.
Marshmallow Lumihiutale ja alleen 30 graden, de rest kan ik niet lezen, maar ik denk dat ik gewoon een wol wasprogramma doe.
Nescio Marshmallow ik zou het op fijne was doen, als je dat programma ook hebt. Met wol blijft er veel nat. Welk materiaal is het?
Trees Marshmallow lijkt mij wel. Ik weet alleen niet of het goed droog wordt als je het op een wolprogramma doet. Bij mij is het wolprogramma 1200 toeren ipv de 1600 toeren op het normale programma. Misschien valt het op 1200 toeren ook wel reuze mee hoe nat het eruit komt, maar dat weet ik niet. Alles droogt bij ons in huis slecht, dus als het te nat is, gaat het hier op een gegeven moment stinken.
Marshmallow Trees ik heb het wol programma gedaan met 1200 toeren en prima eruit gekomen! Het voelt ook nog heerlijk fluffy aan. Morgen droog denk ik.
Trees Zonnebloem kan best dat ik het wol en fijnwasprogramma met elkaar verwar en dat het hier ook maar 800 is 😬.
Trees iMoeder dochter (in juni wordt ze 14) krijgt nu 60 euro kleedgeld per maand plus 5 euro zakgeld per week. Wij betalen: sportkleding, ondergoed en sokken, schoenen en jassen. Als ze extra schoenen etc wil, moet ze het wel zelf betalen.