Toch6 Vinexkindje hier discussie gehad over het budget 🫣 ik vind dat man teveel wil uitgeven, hij wil een nieuwe smartwatch geven (mijne is dood😒). Zoals hij afgelopen dagen praatte verwacht ik wel dat het toch een smartwatch wordt. E en C zijn vanmiddag naar de winkel geweest maar hebben niks gevraagd dus ben benieuwd.
iMoeder Toch6 🫣 ik vind dat man teveel wil uitgeven Ja dat moet je natuurlijk nooit zeggen als vrouw zijnde. Foei!
Honkeytonk Vinexkindje alleen een knutsel of tekening en knuffel van de kinderen 🥰. Al denk ik dat mn oudste nog een versje heeft geleerd op school.
Snoeki Vinexkindje Hier heeft dochter bedacht dat het parfum moest worden. Ik weet het al omdat man heeft bij gestuurd in welke geur en vroeg welke ik ook al weer lekker vindt.😅 Maar heel eerlijk, het leukste vind ik toch een knutselwerkje en het feit dat ze het zelf bedacht heeft dat ze een cadeau wilde doen. (mijn dochter is niet altijd even attent namelijk)
Vinexkindje Dankjewel voor jullie reacties! Ik hoef ook niet zoveel groots hoor, maar ook iets kleins kon ik zo even niet oplepelen. Vervelend ook dat beide (!) scholen van de kinderen niet meer aan knutselen doen voor dit soort dagen en het is niet echt iets voor mijn man om dat dan met ze te gaan doen haha. Helaas.
Hopsatee Mijn peuter heeft wat gemaakt (een boekje mama!) en mijn oudste twee geen idee. Zal mijn man eens vragen. Man is er niet en die vroeg of ik parfum wilde ofzo. Maar ik wil eigenlijk niks maar gewoon zelf shoppen 🤣
Toch6 J en C hebben voor ee vakantie al wat gemaakt op school (deze week nog vakantie). E heeft niks gemaakt maar gisteren man opgebeld hoeveel geld ze uit MIJN portemonnee mocht pakken🤣 L zegt naar de action te gaan, D niet gehoord maar dat zal wel supermarkt worden of hij geeft L opdracht om ook voor hem te kopen
Huggybird Ik zag een lavendelplant staan bij jumbo en zei tegen A ‘oh dat is wel leuk voor Moederdag!’ Toen zei hij ‘t heeft al lang iets voor jou’ zaterdag zijn ze samen op pad geweest naar hoornbach en Ikea…. 🤔
Honkeytonk Ik heb 5 kinderpaspoppen gekocht. En nu heb ik dus 5 kinderpaspoppen in mn gang staan... Maar wat ga ik er mee doen?! 🤣🤣
Trees Honkeytonk ik vraag mij vooral af waarom je ze hebt gekocht 🤣 Je kan er o.a. leuke dingen mee doen met Halloween 🫣
Honkeytonk Trees ja dat doe ik nu ook. Leek me toen ik ze kocht (zag ze voorbij komen op insta van een winkeltje wat dicht ging, een heel goed idee. Ik wilde er wel 1. Maar heb er nu 5 🤣🤣 en best een goeie deal vond ik). Mn moeder wil er gelukkig ook wel een paar 🤣 al weet die ook niet wat ze er mee moet. 🤣
Trees Honkeytonk ik kan alleen maar enge dingen bedenken die ik ermee kan doen. Paspoppen zijn vaak heel eng 😝 Je kan er ook nog kinderkleding op doen om te verkopen of Vinted of gewoon iets kunstzinnigs 🤪
Honkeytonk Trees Je kan er ook nog kinderkleding op doen om te verkopen of Vinted Ohja dit is nog wel een goede! @Hopsatee ja ik dacht gewoon, dat is vast handig om te hebben. Geen idee waarom ik dat dacht 🤣
Trees Honkeytonk ik kan echt alleen maar hele rare ideeen vinden voor je paspoppen (oké beschilderen is niet zo gek, maar om er nu een tafel of een lamp van te bouwen?!? Ik weet het niet hoor 🤪) Je kan ze ook nog inwikkelen met wc papier als mummies voor Halloween. Ik denk dat ophangen in een boom iets te ver gaat als decoratie. Je paspoppen houden mij trouwens wel bezig 🫣.
Trees Zou het gek zijn als ik preventief ab vraag, terwijl ik nog maar een dag blaasontsteking heb? Ik ga een weekendje weg en ik weet dat tegenwoordig ab niet meer hoeft bij een blaasontsteking korter dan 7 dagen. Mijn ervaring is ook dat het binnen een week vanzelf weggaat, maar ik wil er geen gezeur mee tijdens mijn weekendje weg. Als het nodig is, kan ik het het weekend gewoon nemen. Of geven ze het echt helemaal niet meer als je nog maar zo kort klachten hebt? Ik laat het eigenlijk nooit meer testen sinds het beleid hiervan veranderd is. Het triggert best wel mijn spieren, dus ik kan dit eventueel nog als argument gebruiken 😬.
Nescio Trees ik zou het wel doen, een blaasontsteking is echt pijnlijk en vervelend. Met AB is het zo weg.
Trees Toch6 Nescio Huggybird Ik bel zo wel even. Ik heb het wel vaker. Ik denk doordat ik moeite heb met leegplassen, maar ben er verder nooit ziek van. Alleen pijn in mijn onderbuik en plassen brandt natuurlijk. Vroeger kreeg je volgens mij direct ab, maar dat is tegenwoordig niet meer nodig, omdat het bijna altijd vanzelf overgaat. Dat is bij mij ook zo, maar zul je net zien dat het dit weekend erger wordt of iets dergelijks. Daar heb ik geen zin in tijdens ons weekendje weg. Ik hoop dat ze dit snappen en blaasontsteking is een bekende trigger bij spasticiteit, dus hopelijk helpt dat ook dat ze niet te moeilijk doen 🤞🏻