Toch6 ma heeft vanmorgen haar lintje gehad 🥳 Uiteindelijk had pa toch besloten om het te vertellen gisteravond. Jammer voor ons dat we dat stukje niet hebben meegekregen maar ma gaf aan dit wel fijner te vinden, voorbereid te zijn, dus het is goed zo.
Het was even druk maar duurde gelukkig niet heel lang. Alleen 1 zusje en neefje bleven tot 4u maar dat was vooraf afgesproken dat ze gelijk dagjr zou blijven ivm reistijd.
Versiering hoefde niet van pa. Als we voor koffie wilden zorgen graag. Iets bakken mocht maar als dat niet lukte haalde hij wel wat bij de supermarkt.
Uiteindelijk kwam mijn bestelling gistermiddag pas om 17:15 binnen😅 maar het is gelukt al ging het opspuiten niet helemaal zoals ik wilde. De smaak was wel goed 😁 (sinaasappelsmaak in fe cake, citroen in de creme)

Ma verder niet meer kunnen spreken. Ze zijn samen uit lunchen geweest en einde middag werden alle gedecoreerden verwacht voor receptie ofzoiets. Ben benieuwd of ze er nog op terug komt en hoe ze er dan over denkt want ondanks dat ze het wist was ze volgens mij nog wel overdonderd