CrazyCatLady
Hier heet ie vanwege haar shiny zwarte kleur whoopie,
onze zwarte tesla heet black Betty 🙈.

Verder zijn we gelukkig totaal niet racistisch of kleur georiënteerd 😅

CrazyCatLady de onze heet heel saai Rocky, want het is een Roborock. Mijn moeder heeft de hare zuigertje genoemd, maar dat gaat niet goed in mijn perverse hoofd.
Ik zou voor de grim sweeper gaan

Femkes Mijn moeder heeft de hare zuigertje genoemd

Scháááát, zuigertje zuigt de laatste minder goed, wil je kijken of ze zich misschien ergens in verslikt heeft?

In mijn hoofd gaat dit ook niet goed.

8 dagen later

Wat is een leuke activiteit voor een eerste date? Overdag dan. Ik wil zelf iets voorstellen maar ben totaal inspiratie loos.

Marshmallow ik zou gaan kajakken, suppen, boulderen of klimbos, maar ik weet niet of dat je ding is.

Anders zou ik kiezen voor een leuke tentoonstelling of museum en daarna ergens borrelen en hapjes eten. Picknick vind ik ook een leuk idee. Of een puzzeltocht /speurtocht door de stad. Ik vind dat heel leuk, maar heeft misschien wel een hoog sukkel gehalte.

Zonnebloem dan kun je hem altijd nog overboord kieperen 🤭

Marshmallow ik ben groot fan van musea, dus zou zoiets voorstellen. Verder is een wandeling met ergens koffie ook prettig.

Zonnebloem Moet het denk ik niet de eerste date zijn, straks is het een ontzettende saaie vent. 🤭

Nee dan kan je geen kant op, lijkt me wel leuk als je inderdaad al wel weet of ie ook leuk is in het echt 😉

Ik denk dat een museum wel leuk is. Tenminste dat vind ik leuk haha en als het dan even stil valt ofzo dan kan je in ieder geval nog ergens naar kijken en is het niet zo erg allemaal.

Marshmallow Ik zou ook een museum doen, dan heb je meteen geschikte horeca voor als het gezellig is en je nog wat wil drinken 🙂

Marshmallow pitch & putt met lunch?! Kan vaak op locatie. Klimbos, fatbike rijden met route.
          Museum: Muzieum in Nijmegen.

Ik kan sinds eind gisterenmiddag niet meer goed plassen. Elke keer een paar druppels, maar meer niet. Het begint nu toch wel wat vervelend aan te voelen en ik durf niet meer goed te drinken. Ik las al dat een warm bad of warme kruik op je onderbuik kan helpen. Geluid van stromend water heb ik al tien keer geprobeerd. Iemand nog andere tips?

Trees ik zou gaan voor warmte en kijken waar je kan ontspannen. Zijn er ontspanning oefeningen die je helpen? En indd warmte, kruik, op de bank/in bed/in bad.

Heb je ontspannen houdingen? Voeten op een laag krukje kan wellicht helpen? (Al weet ik niet meer of dat was bij moeilijk poepen of goed uitplassen)

• Trees hebben hierop gereageerd.

Trees

Ik zou met deze klachten even bellen met de hap. Niet dat je dadelijk een overloopblaas krijgt met kans op problemen met de nieren. Helemaal als het onprettig in de buik begint te voelen.

Honkeytonk
                Snoeki

Ik zit nu weg te smelten in een warm bad en heb net maar een spierontspanner genomen. Ga straks zo wat ontspannende yoga doen. Ook een goed idee! Als dat niet werkt, bel ik de hap voor overleg. Het is niet pijnlijk, maar voelt wel echt onprettig. Ik weet alleen niet goed in hoeverre ik daar pijnprikkels goed kan voelen/ verwerken.

Ik ga straks met mijn zus suppen/ kajakken en ik heb echt zo geen zin om dit te verruilen voor een bezoek aan die stomme hap. Het wordt de eerste keer dit jaar het water op en ik heb daar onwijs veel zin in. Ik hoop dus dat dit gaat werken 🤞🏻