Bloem
CrazyCatLady
Toch6
Vulpen
iMoeder
Hier zitten zeker bruikbare dingen tussen! Ik heb de punten die jullie noemen aan mijn man voorgelezen en hij herkent er echt veel meer dan ik. Over sommigen twijfel ik nog, zoals hoofdpijn bijv. Ik denk echter dat deze wel logisch is (verhoogde basisspierspanning -> toverprikkeling -> meer spierspanning & meer spierspanning -> hoofdpijn).
Ik denk dat afsluiten ook een belangrijke is, maar deze heb ik zelf vaak niet door. Mijn man wel. Ik sla dan ook niks meer op en ben dan soms complete gebeurtenissen kwijt, dus op zich logisch dat ik het zelf niet door heb.
Mensen niet meer aankijken bedenk ik mij nog. Vind ik sowieso lastig, want ik moet het verhaal volgen en ondertussen beweegt dat gezicht en moet ik al die info daarvan ook nog verwerken en onthouden. Als ik wat overprikkeld begin te raken, is het vaak helemaal teveel info in 1 keer om te verwerken.
Ik bedacht zelf nog gapen. Is dat iets wat jullie herkennen of ben ik dan gewoon ook moe? Boertjes laten is voor mij wel een duidelijke. Al begrijp ik niet zo goed waarom (ga ik nog uitzoeken). Misschien door verkeerd ademhalen door de verhoogde basisspierspanning waardoor er meer lucht in je maag komt, wat er weer uit geboerd moet worden?
Ik vind het echt een lastige opdracht, maar wel waardevol. Ik heb eerder Assitt gehad, maar daar kan ik mij nauwelijks nog iets van herinneren (ik zal wel overprikkeld zijn geweest 😜). Ik denk dat ik er nu echt veel meer uit kan halen. We gaan echt trainen dat ik de verschillende sensorische input weer wat beter kan integreren ipv enkel richten op compenseren. Er zit natuurlijk een max aan, wat haalbaar is in mijn situatie, maar ik denk dat ik het zeker nog wel kan verbeteren.