[verwijderd] nee, dit is gewoon een gevalletje "waarom heb ik geen filter en moet ik iedere rare gedachte uitspreken op het forum?" 🤦♀️
Want het was meer een geratel van mijn zeer vermoeide brein dan een serieuze vraag 🙈🙈
Ik bedoelde het ook echt niet vervelend naar jou toe ofzo, sorry als dat wel zo overkwam!
Om hem even in de juiste context te plaatsen, ik kom half uit een zware overprikkelingscoma gekropen en dat was zo ongeveer het eerste wat ik zag toen ik mijn eerste oog weer voorzichtig open deed in de normale wereld, en ik bleef dus gewoon hangen op een HUH??? dat klopt niet!
Terwijl ik jouw uitleg wél interessant vind, alleen mijn brein is nog niet zo ver. Die heeft nog zoiets van... ja maar..... daar stond net een vriezer??
Zoals ik al zei, soms kan ik beter even nadenken voordat ik mijn rare gedachtenkronkels de wereld in slinger, want dat voorkomt dus miscommunicatie. Ik snap dat je in de war bent, dat ben ik ook. Er is gewoon niks wat jij (of wie dan ook) kan zeggen wat logisch klinkt, want HUH??? Dat is een rare supermarkt!!
Ik moet gewoon gaan slapen 🙈🙈🙈