June koffiepakketje? Ik wordt zelf altijd blij van bloemen maar dat verschilt natuurlijk per persoon

June Xenos heeft van die leuke cadeautjes vind ik. Bijv bakmixen in een mooie pot, leuke mokken met een doosje thee erbij…

Toch6 hebben ze nog nooit gehoord van internet en online woordenboeken 😬

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Trees blijkbaar niet. Ik heb echt weinig zin om ze te kopen 🫣 sowieso niet nieiw dan

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 ik zag ze vaak bij kringloopwinkels liggen, maar ik zou zelf denk ik wachten om te kijken of ze ze echt nodig heeft. Het is nogal ouderwets en als ze enkel nodig heeft bij het huiswerk te maken, kan ze het ook online doen.

Toch6 wij hebben ze ook gekocht, een hele rij was het, als ze in 3 van de 7 boeken één keer gekeken heeft is het veel!!
        Net als die prachtige mega dure atlas….. in de eerste 1 keer gebruikt, daarna nooit meer… 🙄

Trees heb de buurvrouw geappt, haar dochter doet zelfde niveau op dezelfde school (alleen dan jaartje eerder, gaat nu naar de 2e) en die zegt dat S ze nog niet gebruikt heeft. Dus ik koop nog even niks. Voor huiswerk is google ook prima

Huggybird ja daar ben ik dus bang voor. Atlas hoefde niet volgens mij 🤔

Toch6
          Hoeveel talen heeft ze wel niet dan?
          Volgens mij gebruik je die dingen haast niet.

Toch6 is ook alweer lang geleden maar met bepaalde toetsen mochten wij woordenboeken erbij houden. Dat kan dan niet digitaal omdat je anders wordt afgeleid door telefoon/laptop of andere dingen kan opzoeken. Maar ik weet niet of ze zulke toetsen nog doen.

Toch6 Ik koop ook geen woordenboeken hoor. Daar heb je genoeg vertaal sites online voor. En als ze dat bij toetsen mogen gebruiken dan zorgt school maar dat er een paar in de klas liggen. Ik denk namelijk dat het pas veranderd als de ouders niet meer zo klakkeloos alles maar aanschaffen. Is toch niet van deze tijd meer..?

LilyMilie geen idee. Mijn dreumes en mijn andere kinderen stapelden ook altijd gewoon door. Ik wist niet eens eigenlijk dat daar zoveel tijd tussen zou moeten zitten. Interessant wel 😅

LilyMilie Ik denk dat je die getallen met een grote korrel zout moet nemen 😅 Misschien bouwen ze eerst nog heel scheef waardoor het sneller omvalt of zo...? Ze hebben hier eigenlijk sowieso niet veel met blokken gestapeld. Wel met Duplo.

Puzzelstukje ja zeker bij zoiets. Dat er verschil in vakken zit is logisch, D heeft techniekhavo, L gaat de "klassieke" havo doen. Maar talen hebben ze allemaal 🤷‍♀️ Al is D zn school in zn algeheelheid veel digitaler dan die van L

• Trees hebben hierop gereageerd.