Aargh, we hebben voor niks heel die brief geschreven. Die blijkt alleen nodig te zijn voor fulltimers, voor bijbaantjes is het een basic online vragenlijst 🤦♀️
Maar goed... deze vraag:
Is er nog iets wat we van je moeten weten? Denk aan allergieën, hoogtevrees, blessures, kleurenblindheid etc. *
Uhm.... heb je even? In hoeverre moeten we hier eerlijk gaan zijn? Ze heeft al een puntje achterstand omdat ze eigenlijk nog net te jong is en niet in aanmerking komt voor alle werkzaamheden, en het zou lullig zijn als iets als een van deze dingen dan de doorslag gaat geven om haar af te wijzen, terwijl ze wel gewoon functioneert..
Dus wat wel of juist niet vermelden?
*hoogstwaarschijnlijk ADHD, maar de officiele diagnose zal nog even duren.
*zelfde geldt voor dyscalculie
*ze heeft knieklachten, maar de ene keer heeft ze daar meer last van dan de andere. Heel wisselend, valt geen touw aan vast te knopen
*ijzertekort, maar op dit moment enigzins stabiel. Kan ook volgende week weer omslaan..
Dus ja.. Hallo werkgever, ik wil wel werken maar ik kan me niet concentreren, ook niet rekenen, soms niet lopen en ik val wel eens flauw is niet echt een goede binnenkomer.
Aan de andere kant, ze zoeken wel véél personeel en het kan misschien wel helpen met haar de juiste functie toe te wijzen..