Zonnebloem ❤️❤️❤️
Dankjewel, dat moest ik even horen!
Zonnebloem Toen jullie die vragen lazen hebben jullie toen besproken zonder jou gedachten hierover hardop uit te spreken wat ze zelf graag zou willen vermelden?
Ja en nee.. nu ik er over na denk weet ik niet of ik dat genoeg gedaan heb, dat had misschien wel meer mogelijk geweest 🙈
Ik heb geen filter. Gedachten niet uitspreken komt niet in mijn woordenboek voor. Ik word pas bewust van mijn gedachten door ze eerst uit te spreken, en daarna te observeren.. dat is best lastig.
Maar H is tegelijkertijd ook zo'n "uhhhh, dat weet ik niet hoor wat denk jij" kind, dat het misschien ook een automatisch patroon is?
Niet dat ze helemaal niet zelfstandig is, dat is ze zeker wel, maar meer op andere vlakken..
Mijn neiging om haar te willen beschermen vs haar loslaten heeft af en toe nog wat vallen en opstaan momentjes. Het gaat de goede kant op, maar we hebben ook gewoon een paar schijtweken rondom dit hele thema.. Ze worstelt momenteel enorm met het adhd-aspect, dus dat speelde even op. Ze wil gewoon hulp, en ik wil hulp voor haar, en dat krijgen we niet..
Dit was een leermomentje denk ik? 😬
Maar ik heb absoluut niks in de zin van "dat kan jij niet!" ofzo gezegd hoor! Maar meer dat als ze zich daarbij niet op haar gemak voelde, ze dat het beste nu kon aangeven. Ze lag zelf helemaal dubbel bij de vraag, want ze heeft ook flink wat zelfspot hoor!!
Ze gaf zelf aan dat ze in principe bereid was om alles te doen en dat vind ik alleen maar goed. Ze is echt niet te beroerd om te werken en zelfs de functies die ik absoluut nooit wilde doen vind zij prima. Maar ze twijfelde zelf ook, ook vooral over de dyscalculie. Het is voor haar vooral een.. liever geen kassa, maar wat moet dat moet.
Dus ik heb haar gezegd dat ik jullie om advies ging vragen 🙃
Ik denk dat mijn eigen ervaringen hier ook gewoon in de weg hebben gezeten, het tussen de regels door lezen, de informatie over hoe het sollitatieproces in zijn gang ging.. niks invullen is ook geen invloed hebben, er zijn geen vragen waarbij je een voorkeur aan kan geven. Ze kan nu overal geplaatst worden als ze word aangenomen, het is een loterij..
Dat ze sowieso geen kassa werkzaamheden mag doen gaf wel de doorslag om het inderdaad leeg te houden.
Maar ze is nu vooral gefrustreerd dat ze nog geen antwoord heeft. Dat we de sollicitatie rond 20:00 hebben gedaan en de betreffende afdeling al lang naar huis is doet er niet toe, ze heeft geen geduld 🙈😂