Pimpelmeesje ja idd. Sowieso, te belachelijk dat een planner, die verder geen medische kennis heeft en niks weet van de situatie van vriend, zomaar 3 maanden vooruit kan schuiven. Maar terug, nee, dat kon niet lastig lastig. Kom op zeg. (Aanname trouwens dat ze geen medische kennis hebben hoor en bedoel dat verder niet denigrerend)
De biechtstoel Deel 2
Vulpen Dr trauma lijkt weer wat meer op de achtergrond te zijn gelukkig. Vandaag moest ze zelf naar de dermatoloog en ging zonder problemen. In april was ze nog in paniek bij de huisarts omdat ze het eczeem rond dr oog moest laten zien. Wat ze dus weigerde. Dus het gaat een stuk beter. We weten een week van tevoren wanneer de operatie plaats vindt, dat is vroeg genoeg om het erover te hebben en haar voor te bereiden. Het is inmiddels gewoon voor dr denk ik, dat papa zich zo voelt en soms ook in weekenden of vakanties moe is en niks kan en veel slaapt.
Liekje81 wat een ellende zeg . Zou je de via de verzekering nog iets kunnen regelen mbt wachtlijstbemiddeling. Ik vind nog al wat dat ze iemand zo lang met zoveel pijn en morfinepleisters laten aanmodderen, terwijl de planner een fout maakt. Ik hoop echt dat ze het naar voren kunnen schuiven. Dit is toch niet te doen.
Softbasegaming maar denk maar niet dat Bing nog uit mag
Mijn man is echt ontzettend onder de indruk dat ik onze bevriezende koelkast heb gerepareerd.
Ik heb hem niet vertelt dat het volgens Google waarschijnlijk een verstopt condensiegat-ding was en dat het schoonmaken hiervan mij nog geen 5 minuten kostte .
Trees Bij mij stonden er ongeveer 20 dingen voor en zat 'ie op een heel andere plaats dan waar ik 'm had verwacht.
Ik dacht trouwens dat wat bevriesspul aan de achterwand van je koelkast geen probleem is, het probleem was hier vooral dat de groentela steeds onder water kwam te staan. Ik had ook helemaal niet de indruk dat ik dat condensgatding schoon kon maken, ik vrees dat het probleem meer is dat 'ie het zwaar had vanwege de hitte (kun je nagaan, zo heet is het deze zomer niet eens geweest...).
Vulpen Ik had ook helemaal niet de indruk dat ik dat condensgatding schoon kon maken,
Ik heb mij zelfs 12 jaar lang afgevraagd, wat dat gat met die rode stop achterin de koelkast was.
Vulpen ik vrees dat het probleem meer is dat 'ie het zwaar had vanwege de hitte (kun je nagaan, zo heet is het deze zomer niet eens geweest...).
Ik heb hier vanochtend wat over gelezen. Ik weet niet meer precies was, maar dat de thermostaat hierdoor ontregeld kan raken (of zo iets). Volgens mij moest je hem dan hoger zetten als de boel bevriest, wat ik heel tegenstrijdig vond. Ik weet het niet meer precies, want dit was mijn plan B als dit niet zou werken.
Vulpen nou ja, de kinderen doen het niet he en ik vind dit wel een raar ding om te bewaren "tot man een x tijd heeft" om maar gelijkheid te hebben. Overigens doet hij dat aan boord wel. Net zo frequent als ik thuis: vooral waar nodig na lekken van iets of bij herinpakken (want matrozen en opruimen...
)
Overigens doe ik de meeste klussen als verven en lampen vervangen ook zelf ik ben aan het bedenken wat ik echt niet doe en man wel maar ik weet echt nog niks
Toch6 en ik vind dit wel een raar ding om te bewaren "tot man een x tijd heeft" om maar gelijkheid te hebben.
Dat zou ik ook zeker niet aanraden. Sowieso is het handiger om zulke dingen uit te spreken dan woedend af te wachten.
Maar ik bedoelde dat je hier Toch6 leek te verwachten van mij dat ik geregeld m'n koelkast poets, wat dus niet zo is.
Maar ik vind dit verder een totaal onboeiende discussie dus we hoeven er verdere niet op door te gaan hoor